If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Helt OK men litt frekke mot andre selskap og slik skal det ikke være.
Har hatt et greit forhold til IF. Enkel nettside med god oversikt. Ved skadeoppgjør så gikk det bra bortsett en enkelt fagperson som gjorde en elendig jobb(en av flere) Dessverre hadde ikke IF noen oppfølging av saken når den var ferdig for å kunne motta tilbakemelding.
Veldig ryddig og bra selskap, når du skal forandre noe skjer det fort.
Bra service. Trur prisen er grei. Men bilsete leien er jeg ikke fornøyd med.
If har alltid vært bra for oss, samtidig som vi har vært plusskunder gjennom mange år!
Prisforhøyelser er dårlig kommunisert, ved skifte av forsikring er selskapet svært pågående pr. telefon for å bevare kunden, dette oppleves som ubehagelig. Jeg har også opplevd at problemstillinger vedrørende endring i forsikringens innhold ikke blir fulgt opp, når man etter lang ventetid endelig har nådd frem til kundebehandler på telefon. Derfor anser jeg mail som et bedre alternativ på den måten, mens god telefonservice er mer effektivt.
God oppfølging ved uhell, selv om valgmulighetene ikke blir tydelig gjort tilstrekkelig. Enkel portal å bruke, og enkel service. Gode retningslinjer i selskapet som gjenspeiles i måteholdenheten til saksbehandlere. Savner litt mer tilbakemeldinger vedr justeringer i forsikringer, og savner også litt mer aggressiv krigføring på pris for at dette skal bli helt topp.