If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
If har alltid vært bra for oss, samtidig som vi har vært plusskunder gjennom mange år!
Prisforhøyelser er dårlig kommunisert, ved skifte av forsikring er selskapet svært pågående pr. telefon for å bevare kunden, dette oppleves som ubehagelig. Jeg har også opplevd at problemstillinger vedrørende endring i forsikringens innhold ikke blir fulgt opp, når man etter lang ventetid endelig har nådd frem til kundebehandler på telefon. Derfor anser jeg mail som et bedre alternativ på den måten, mens god telefonservice er mer effektivt.
God oppfølging ved uhell, selv om valgmulighetene ikke blir tydelig gjort tilstrekkelig. Enkel portal å bruke, og enkel service. Gode retningslinjer i selskapet som gjenspeiles i måteholdenheten til saksbehandlere. Savner litt mer tilbakemeldinger vedr justeringer i forsikringer, og savner også litt mer aggressiv krigføring på pris for at dette skal bli helt topp.
Er veldig godt fornøyd med if som forsikringsselskap.
Jeg er veldig fornøyd med If som mitt forsikringsselskap. De har tatt godt vare på meg som kunde siden dag 1.
If gjør opp uten problemer. Seriøst firma. Har ikke flere kommentarer.
Jeg er fornøyd med kundeservice som de var aktive nok.