If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kjempe Dårlig kundebehandling, har aldri opplevd før hos andre leverandør, anbefales IKKE
Har vert fornøyd. Men vil nå se på om det går å få billigere forsikring. Kommer å ringe de og når eg vet hva evnt andre kan gi. Så blir eg hos If om de er like gode på Tilbud
Noen tråkket på brillene til kona som var 4 år og kosta 8000 kr hon fikk verdiforringelsen uten at det på forhånd var et rip i brilla ;( Hun hadde også påvist hjerteinfarkt men fikk kun noen kr for overnatting på sykehu ikke for at hun fikk nedsatt livskvalitet ;(
Veldig ryddig og greit selskap ved skade. rask håndtering
Skade på bilen i august 2023. Ikke reparert per APRIL 2024!! Sendte melding om at IF må reparere bilen eller betale for den per 1. mai 2024. Ikke noe svar på det og så ble plutselig bilen reparert 16. mai 2024 (9,5 måneder etter at den var sendt inn!!). Snakket med advokaten om det og han mente det ikke var lønnsomt å ta IF til retten. Ha bytte selskapet (me betale over 120.000kr i år til forsikring av firma - bilen sin verdi var 150.000kr. Meiningsløst av IF).
eg hadde tegnet en personforsikring hos If, med tro på at jeg var godt dekket i tilfelle uhell og skader. Dessverre ble denne troen satt på prøve da jeg nylig ble utsatt for en alvorlig fallulykke på gaten. Under fallet brakk jeg hånden og måtte gjennomgå en operasjon for å få den reparert. Etter ulykken kontaktet jeg If for å få dekning for medisinske kostnader og eventuelle andre utgifter knyttet til skaden. Til min store skuffelse fikk jeg beskjed om at forsikringen ikke dekket noen av kostnadene forbundet med denne ulykken. Denne avgjørelsen kom som et sjokk, ikke bare for meg, men også for legen min, som uttrykte overraskelse over at If forsikringen ikke dekket et slikt åpenbart uhell. Jeg hadde forventet at forsikringen skulle gi en viss økonomisk trygghet i tilfelle uforutsette hendelser, men i stedet ble jeg sittende med alle kostnadene selv. Dette har fått meg til å stille spørsmål ved verdien av forsikringen jeg har betalt for, og om forsikringsvilkårene var tydelige nok ved inngåelsen av avtalen. Denne opplevelsen har vært svært skuffende og frustrerende, og jeg føler det er viktig å dele min historie slik at andre kan være oppmerksomme på hva deres forsikring faktisk dekker, og kanskje unngå en lignende situasjon.
Dårlig kundeservice. Behandlerne er bare sure. Tar lang tid å få tak i dem