If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde bruk for veihjelp i Tyskland og det fungerte meget bra da jeg kontaktet IF. Utgifter ifm endret reiseplan kom inn på konto få dager etter reisen.
IF er mer opptatt med å tjene penger på en enn å ta vare på ti kunder! Har vært kunde der i mange år, men måtte komme meg ut, feil i kontraktene ga at trekk fra kontoen ikke bli fullført og IF skylder først på kunden, så på banken og til slutt "man kan ikke finne ut" men nå må du betale straffgebyr på 1500,- i de siste to dager veit jeg om 2 andre med like opplevelser som byttet over til Tryg.
Det har tatt over seks måneder før oppgjøret er i orden
Hadde stygg skade, ramlet ned fra stige - operasjoner i ben, innlagt på sykehus i flere dager. kontaktet If, sak opprettet umiddelbart og på en vennlig og korrekt måte ble min sak behandlet hos If uten stor tvil og ved presentasjon av epikrise ble skadebonus utbetalt umiddelbart. All korrespondanse i saken var enkel, hurtig og vennlig
Etter å ha vært totalkunde i selskapet siden de kjøpte opp skadedelen til Storebrand med meg på lasset for 20-30 år siden, er jeg dyktig lei av å måtte krangle med selskapets skadebehandlere de få gangene jeg har vært nødt til å melde en skade. Jeg syntes det er utrolig kjipt når jeg har poliser i selskapet for nærmere 60.000 kroner i året.
Hos If er ikke bobil en bil. Hus bil og innbo skal gi 15% rabatt, men siden jeg har bobil kan de ikke gi mer en 10% fordi If ikke kan være med på at bobil er bil. Et knotete system
Ved behov svarer de alltid raskt på telefon, og gir rask tilbakemelding. Hjelp eller kontant oppgjør utfører iløpet av bare noen få timer. Noen knuste brillene til dattera på ferie, registrerte det på nett, og blir ringt opp en time senere, og allerede iløpet av samtalen bekrefter de at de har overfør penger til nye briller, uten å måtte finne kvittering eller andre bevis.