JBF Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dette er et billig selskap og ha forsikring i men etter mange trofaste år som kunde og jeg må bruke forsikringen så er det null service og få.
Selskapet har en åpen og forutsigbar prismodell. De har den desidert beste prisen på bil og motorforsikringer, og konkurrerende priser på de andre områdene. Et godt valg for den som har muligheten til å bli kunde.
Det som var ett rimelig forsikringselskap er blitt for dyr.
Dere er det beste forsikringsselskap som finnes. Best på service, best på oppgjør, best på pris - BEST PÅ ALT !!!
Antagelig billigst. Vilkår og pris henger gjerne sammen... Men det er også problemet når en trenger forsikringen, bistand og oppgjør. Etter drøyt 30 års kundeforhold velger jeg å finne nytt forsikringsselskap. Det er nok ikke slik at det billigste er det beste (selv om det kanskje var det tidligere...).
Enkelte bil modeller er for kostbare å forsikre. Bør justeres.
Jeg har brukt JBF i over 20 år. Billig yes, men etter skade byttet jeg omgående. Tilbakeslag av kloakk. de dekket alle rom unntatt bad i støpt kjeller, 10 cm isopor flytende spon i hele kjeller unntatt bad der det var støp oppå isopor. Vannet under badet kom i følge takstmann fra andre steder og var ikke dekningsmessig. Isopor var ikke nødvendig å bytte ut da tilbakeslag i kloakk er å anse som reint vann. I ettertid påstår de at skadefirma var rekvirert men trukket tilbake da "jeg ikke ville ha hjelp" Forsikringsselskap og takstmann har under skade (hele prosessen) ikke tatt kontakt med meg !!! Saksbehandler i JBF brukte som unnskyldning at han hadde jo ikke greie på vannskader. Kun et råd : STYR UNNA, DET DU SPARER TAPER DU NÅR SKADEN ER DER.
Fakturasystemet er dårlig. Får regninger sammenhengende i 5-6 mnd av gangen, med beløp på rundt 3000kr. De reklamerer for kvartalbetaling, noe jeg aldri har fått. De har rimelige priser men det skaper mye frustrasjon og stress for en student med stramt budsjett. Veldig få har råd til å betale hele forsikringen på 5 mnd.
Veldig godt fornøyd. Hyggelige folk som er ansatt der.
For mye bonus tap. Hadde 70% plus 4år og gikk ned 40% og ingen pluss år, jeg gikk ned 30% og 4 pluss år, dette er dårlig service.
Bra priser i forhold til de fleste, virker det som. Får stadig telefonhenvendelser med tilbud fra andre forsikringsselskap, men når jeg forteller at jeg bruker JBF, ønsker de meg bare en god dag videre. Har hus, naust, biler, motorsykler og båter forsikret hos JBF. Ble for en del år siden påkjørt av en bil, som ikke overholdt vikeplikten. Bilisten leverte aldri skadeskjema, JBF ordnet opp og bilisten mistet førerkortet etter at jeg anmeldte forholdet.
De er veldig bra prismessig på bil. Kan bli bedre på bolig og mc. Har god erfaring med selskapet, men skal sies jeg ikke har hatt behov for å bruke forsikringen enda. Har heller ikke finlest de ulike betingelsene, eller sammenlignet betingelser med andre selskap. Min vurdering går utelukkende på pris.
Fikk ingen erstatning på reisegods som ble etterlyst på ferie, samt bilforsikring var dyr. Egenandel høy på reiseforsikring også.
Det som er bra med jbf, er deres priser, kundeservice, lett og gjøre endringer. Mer muligheter for månedsbetaling. Samt bedre portal for og legge til og fjerne forsikringer på nett. Har ingenting negativt og si om jbf.
Rimelige og trygge forsikringer, god service, korrekte skadeoppgjør og lett tilgjengelige medarbeidere.
Jeg har flere saker med Jernbanens forsikrings selskap. Avbrutt ferie reise under vulkan utbruddet på Island, sykdom under ferie reise, tyveri av båtmotoren min og tyveri fra uthuset mitt. I alle tilfeller så har vi fått oppgjør uten en hele masse att og fram. Dessuten setter vi stor pris på at kontakten er smidig og lett med selskapet, de kan anbefales på det sterkeste.