JBF Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dette er et billig selskap og ha forsikring i men etter mange trofaste år som kunde og jeg må bruke forsikringen så er det null service og få.
Selskapet har en åpen og forutsigbar prismodell. De har den desidert beste prisen på bil og motorforsikringer, og konkurrerende priser på de andre områdene. Et godt valg for den som har muligheten til å bli kunde.
Det som var ett rimelig forsikringselskap er blitt for dyr.
Dere er det beste forsikringsselskap som finnes. Best på service, best på oppgjør, best på pris - BEST PÅ ALT !!!
Antagelig billigst. Vilkår og pris henger gjerne sammen... Men det er også problemet når en trenger forsikringen, bistand og oppgjør. Etter drøyt 30 års kundeforhold velger jeg å finne nytt forsikringsselskap. Det er nok ikke slik at det billigste er det beste (selv om det kanskje var det tidligere...).
Enkelte bil modeller er for kostbare å forsikre. Bør justeres.
Jeg har brukt JBF i over 20 år. Billig yes, men etter skade byttet jeg omgående. Tilbakeslag av kloakk. de dekket alle rom unntatt bad i støpt kjeller, 10 cm isopor flytende spon i hele kjeller unntatt bad der det var støp oppå isopor. Vannet under badet kom i følge takstmann fra andre steder og var ikke dekningsmessig. Isopor var ikke nødvendig å bytte ut da tilbakeslag i kloakk er å anse som reint vann. I ettertid påstår de at skadefirma var rekvirert men trukket tilbake da "jeg ikke ville ha hjelp" Forsikringsselskap og takstmann har under skade (hele prosessen) ikke tatt kontakt med meg !!! Saksbehandler i JBF brukte som unnskyldning at han hadde jo ikke greie på vannskader. Kun et råd : STYR UNNA, DET DU SPARER TAPER DU NÅR SKADEN ER DER.