JBF Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Opplever at takstmenn "pruter" på skadeomfanget, men likevel drøyer saken for å kunne fakturere oppdragsgiver mest mulig. Skulle likt å visst hvordan kontrakten er utformet, og hva "gevinsten" for denne type politikk, er.
Jeg har vært kunde hos JBF en god stund nå. Jeg fikk ikke reist til Tyskland pga pandemien, da det ble rødt etter at vi hadde bestilt. Når vi hadde bestilt reisen, så hadde FHI sagt at det skulle bli grønt. Sendte inn sak om 10.000 kr, men fikk kun 786 kr tilbake. De mente at reisen ble bestilt før det var "gyldig". Da er det jo rart at FHI sier at man kan reise. I tillegg bruker de 3-7 dager på å svare, så de håper vel på at folk skal gi opp saken siden det tar så lang tid. Når jeg bestilte reiseforsikringen, så ble informert om at leiebil gjennom f.eks Hyre, nabobil eller Bybil var forsikring. Etter å ha lest gjennom forsikringsavtalen, så ser jeg at det ikke er det. Jeg er lykkelig for at jeg ikke har gjort skade på bilene jeg har leid. Unngå dette selskapet. Gå heller for et sikkert og troverdig selskap.
Det er et stort minus med avdrag kun hver 3.mnd. Vi har spurt i mange år om å få faktura hver mnd, noe som ikke går ann. Ellers lett å forholde seg til og kjapp saksbehandling
Litt tungvint i starten, men særdeles rimelige tilbud på forsikring, flinke til å følge opp skadesaker og gode til å tilrettelegge for mine behov og ønsker.
Har alltid fått hjelp når jeg har behøvd det, uansett hva jeg har hatt behov for. Både uvanlig og forsikring. Anbefales!
Jeg er stort sett fornøyd og g har fått real behandling ved skader
Jeg har superforsikring og hus/innbo/flere kjøretøy forsikret i JBF. For kort tid siden ble en av bilene (med superforsikring) påkjørt bakfra og annen bilførers forsikringsselskap tok på seg hele ansvaret for skaden Jeg fikk stor overraskelse da jeg fikk vite fra merkeverkstedet som takserte skaden at de ikke kunne reparere skaden pga manglende avtale med JBF. JBF bekreftet senere dette og henviste meg til et mindre lokalt verksted som var eneste verksted de har avtale med i Stavanger regionen. Ikke noe vondt om dette verkstedet som jeg ikke har erfaring med, men om jeg har en ny, dyr bil med en komplisert skade, så forventer jeg å kunne bruke merkeverksted til utbedring av skaden. Jeg tror mange forsikringskunder kan få seg en stor overraskelse her. Er nå i ferd med å flytte alle forsikringene mine til annet selskap.