JBF Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har gjentatte ganger forsøkt å flytte en måneds "gratis" forsikring fra Enter på et nybilkjøp og til JBF uten å kunne gjennomføre dette..
Gode forsikringer som dekker alt. Enkelt å gjøre evt endringer på Jbf.no. Kundebehandlere som forstår hva du snakker om, og skjønner problemet uten å måtte spørre flere ganger. Vært kunde der i mange år, og alltid like fornøyd. Melder endringer og skade via nettsiden.
Dårlig service, lang behandlingstid på forespørsler, skader, tyveri, hjelp.
Jeg ble syk under ferietur i utlandet. Raskt etterpå fikk jeg dekket alt av utgifter til lege og medisiner. Samtidig søkte jeg om å få tilbake deler av ferieoppholdet som gikk tapt på grunn av sykdom. Etter en stund purret jeg på respons og fikk til svar at det var svært travelt på grunn av flytrøbbelet i sommer. Siden har jeg nok en gang purret, men uten å få svar. Dette synes jeg ikke holder mål. Det er nå ca tre måneder siden ferieturen.
Jeg har hatt mine forsikringer i Jbf i over 40 år. De gangene jeg har hatt behov for kontakt med Jfb, er jeg alltid møtt med en vennlig tone og en hjelpsom kundemottaker. Jeg er bare veldig godt fornøyd med å være kunde i Jfb.
de er der når du trenger dem. aldrig noen problemer ved henvendelser.
Hadde innbrudd i bilen min i fob med en jobb i Frederikshavn for en del år siden. PC og Ipad ble stjålet i sammen med noe annet småtteri. Måtte riktignok legge ut for knust rute i bilen, men med kvittering på rute og de stjålne tingene så gikk det rimelig kjapt å få igjen erstatning. Billig forsikring også, da jeg fra tid til annen blir oppringt av andre selskaper, hvor jeg sier innledningsvis at jeg er kunde hos JBF, hvorpå de i 98% av tilfellene bare sier god dag videre .