JBF Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har i utgangspunktet aldri hatt problemer med JBF men opplever at prisene stiger hvert år og er derfor ute å sjekker om det er noe å spare på å bytte selskap.
Hyggelige ansatte, god service, god hjelp når uhellet er ute.
Nå må JBF komme etter, og gi kundene sine muligheter til å betale hver mnd. Kvartalsvis er gått ut på dato. Ellers ganske fornøyd.
Får alltid godt hjelp hvis noe har skjedd. Ikke lang ventetid på telefon
Sjekket pris rundt omkring, 2 hus, låve, bil og motorsykkel. Ingen som kom i nærheten prismessig og spesielt MC skilte seg ut positivt. Har ingenting å utsette på JBF og har du muligheten til å bli kunde anbefaler jeg det. 2 regninger i året, veldig lett og ryddig. Har dog ikke benyttet meg av forsikringen da jeg ikke har hatt behov så kan ikke uttale meg der.
Selskapet skal være billigst, men synes prisen har steget endel de siste 5 årene. Derfor er det lurt å sjekke andre også. De er litt gammeldags i formen, og det føles litt 70-tallet å være kunde der. men de er til å stole på, og jeg tror at jeg er godt ivaretatt.
Dette er et billig selskap og ha forsikring i men etter mange trofaste år som kunde og jeg må bruke forsikringen så er det null service og få.