JBF Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Raske oppgjør og god kommunikasjon. Billigst, ihvertfall for mitt behov.
Litt vanskelig å få dekket det man har krav på, for esemoel får vi ikke dekket en peisinnsat om denne var ubrukelig etter pipebrann
Kan ikke tilby forsikring på den ene bygningen pga størrelsen. Har overtatt en nedlagt gård, og de kunne ikke tilby forsikring på den. Derfor når de ikke helt opp. Ellers har de vært flotte. Enkelt og raskt oppgjør når vi har hatt skade.
Urealistisk lav taksering ved oppgjør etter vannskade i hus. De dekker ikke utvendig skade, bare innvendig. De er lite villig til å gi kontant oppgjør som hadde gitt mulighet og fortgang i arbeidet med gjennoppretting av skade etter vanninntrengning.
Har vært i JBF i 10år og sjekket priser hos flere konkurrenter jevnlig. JBF er alltid billigst og jeg har aldri behøvd å prute på prisen eller følge dem opp på annen måte. Hadde en vannskade (2013) som ble løst raskt og tilfredsstillende av selskapet. Kan absolutt anbefales!
Meget fornøyd med selskapets vilkår og håndtering av evt skadesaker.
Jeg hadde vannskade i hele kjeller etter tilbakeslag i kloakk. Takstmann ringte og avtalte befaring. Befaringen var grei men langt fra fullstendig. Dekningen han ga var på 2/3 av kjeller. Han nektet å dekke badet da "vannet under badet kunne ha kommet fra en annen plass" Takstmann lagde også en takst basert på at jeg som kunde skulle utbedre skaden selv. Dette selv om jeg sa at jeg ikke ønsket det. Etter befaringen ble jeg aldri kontaket av hverken takstmann eller forsikringsselskap. Jeg ringte utallige ganger, sendte flere mailer og fikk aldri svar. Første svar jeg fikk var avslaget på klagen : Kunden ønket ikke hjelp var deres konklusjon. Styr unna folkens, forsikringen er billig, noe som gjenspeiler seg i dårlig kvalifiserte ansatte. Hvilken belønning etter over 20 år som kunde.