KLP Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Tegnet forsikring his KLP på mine to hunder,valgte KLP fordi de gav inntrykk av relativt lav egenandel ved skade.Da den ene hunden min fikk ørebetennelse klødde den seg kraftig mot hodet og fikk en rift på øyet.Jeg tok den til veterinær og fikk konstantert ørebetennelse og rift på øyet.Overraskelsen var stor da KLP krevde dobbel egenandel av meg pga "to diagnoser".Føler meg rett og slett bedratt.Hva om hunden skulle komme ut for en ulykke med flere ulike skader?Jeg har klaget på dette til KLP,de gir meg ikke medhold.Advarer derfor alle andre mot å gå i samme fella.
Hei! Vi på Kundeservice har dessverre ikke innsyn i skadesaker. Hvis du trenger mer informasjon om din skadesak er du velkommen til å ta kontakt med oss på tlf 55548500 eller via kontakskjemaet på Min Side. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
Fikk et tilbud for et år siden. Var i kontakt med dem om dette var et lokketilbud. Det forsikret de meg om at det ikke var. Et år senere setter de opp prisen med over 40%. STYR UNNA!!
Du har fått høyere pris på forsikringene dine fordi vi hvert år må justere prisene våre etter indeksreguleringen. I tillegg kan utviklingen i material- og håndverkskostnader, bildeler og verkstedpriser påvirke prisene. Vi vurderer også skadetallene for den aktuelle forsikringen. Med pensjon i KLP får du alltid den laveste prisen vi kan tilby. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
sagt meg opp selv de ta imot montlig betalinger over 2 år
Hei! Du er velkommen til å ta kontakt med oss på tlf 55548500 eller via Min Side så kan vi se på avtalen din og se hvorfor den har blitt avsluttet. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
Kjempe bra kommunikasjonen og opplysninger å forklaringen om forsikringen
Hei! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med servicen hos oss. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
Seriøs og rask behandling ved kontakt ad div endringer/ skader knyttet til de ulike forsikringer.
Dere er alltid hyggelige og ting ordnes greit hos dere.
Hei! Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med servicen hos oss. Ønsker deg en fin helg! Hilsen Anne/Kundeservice
Svindleren de prøver på har ingen grenser, presser takst mann, det har tydelig utviklet seg en ukultur i det selskapet - hold dere langt bort . Prøver seg på alt , lang behandlings tid - svarer ikke - kan like godt trekke dem for retten med det samme - gjennom et langt liv har jeg aldri opplev noe verre -hold dere borte - ikke la dere friste av det er litt billigere
Veldig fornøyd med KLP og deres kundevennlighet, ordner til det beste for kunde.
Hei! Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med servicen hos oss. Ønsker deg en riktig fin dag. Hilsen Anne/Kundeservice
Ett firma vi ikke unner vår verste fiende!! Hold dere LANGT unna dem!!! Vi har en bil med godkjent orginal tuning fra polstar/volvo og bare fordi vi ikke hadde opplyst det ble forsikring sakt opp!! Det er ingen plass hos dem der vi kan velge at bilen er det!! Det har bare vært problemer med dem fra dag 1!!! Største dritt sekkene av ansatte også rett og slett!! Som sakt har det bare vært problemer med dem og anbefaler ikke dem!
Perfekt på pris og veldig god og hyggelig kundebehandling.
Hei, skulle egentlig flytte mine forsikringer til KLP og hadde spørsmål om det, på deres kundeservice ei jente jeg hadde samtale med virket uinteressert i nye kunder og var ikke nok hyggelig på tlf. Da fikk jeg dårlig opplevelse og ombestemt meg til å bli kunde hos dere.
Hei! Vi beklager at du ikke følte deg ivaretatt som ny kunde hos oss. I og med at vi ikke kan ta i mot personopplysniger her på bytt.no får vi ikke ringt deg opp igjen. Du er velkommen til å sende oss spørsmålene dine via klp.no, enten på chat eller via kontaktsskjemaet på Min Side så skal vi svare deg der. Ønsker deg en riktig god påske når den tid kommer. Hilsen Anne/Kundeservice
Jeg er godt fornøyd med behandlingen. Synesst bilforsikringen var noe dyr. Er det mulig å utsette oppsigelsen til mai.
Hei! Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med behandlingen! Du er velkommen til å ta kontakt med oss på tlf 55548500, på chat eller ved å sende oss en mail via kontaktskjemaet på Min Side om hva du ønsker vi kan hjelpe deg med, så kan vi se på avtalen din. Ønsker deg en riktig god påske når den tid kommer. Hilsen Anne/Kundeservice
Jeg er helt ny kunde men gjennom samtale med KLP de var veldig hjelpe som og høflig .
Hei! Så hyggelig at du er fornøyd med oppstarten som ny kunde hos oss. Det var en veldig fin tilbakemelding å få! Hvis du har spørsmål til avtalen din er du velkommen til å ta kontakt med oss på tlf 55548500, på chat eller via kontaktskjemaet på Min Side. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
Nytt medlem så håper på det beste. Men fikk billigere forsikring enn mitt gamle.
Hei! Hyggelig å høre at du fikk god pris som medlem hos oss. Dersom du har spørsmål til avtalen din er du velkommen til å ta kontakt med oss på tlf 55548500, på chat eller via kontaktskjemaet på Min Side. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
Dette var en særdeles hjelpsom person som kunne sitt fag.alltid enkelt med klp! Service, forståelse og hyggelige
Dette var fine ord som vi settet stor pris på! Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med oss på alle punkter. Hvis det er noe vi kan hjelpe deg med er du velkommen til å kontakte oss på telefon 55548500, på chat eller via Min Side. Ønsker deg en fin kveld! Hilsen Anne/Kundeservice
God service og kort behandlingstid. Bra for hele familien