KLP Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Generelt svarer de sent eller ikke på henvendelser. Forsikringen dekker heller ikke det andre gjør og jeg vil bytte. Er ikke tjent med et selskap som skal ha penger, men ikke yter kunden når hendelser oppstår.
Hei! Vi besvarer normalt alle skriftlige henvendelser innen 24 timer. Ønsker du å komme i kontakt med oss direkte er du velkommen til å ringe oss på tlf 55548500 eller på chat mandag - fredag kl 08.00-16.00. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Anne/Kundeservice
Tungrodd, gammeldags og ekstremt vanskelige saksbehandlere. Fraråder på det sterkeste å ha noe med dette selskapet å gjøre. Jeg fikk oppgjøret, men det måtte advokater og en lang kamp til.
Ok… kunne vært billigere på mc, snøskuter pga kort sesong for kjøring
Klp doblet forsikringen etter fornyelse. Da sa jeg morna. Du får bra tilbud første året og de dobler prisen neste år.
Fikk ikke tilbud på mopedbil, ikke engang lovpålagt ansvar og medlem i KLP med alle bankforbindelser.
null kundeservice og info, alt må langværende spørres om. Men- nettselskap uten personal (fagpersonal), så er det vel grunn til relativ ok priser. Tilbyr ikke brukbare dyreforsikring, men det er et norsk problem, som "service" uansett.
Har aldri hatt så dårlig dekning. Tenner har jeg alltid forsikret på mine hunder, men det viste seg at KLP ikke dekket til tross for samme pris på forsikringen. I en svært stresset situasjon, glemte jeg å spørre spesifikt om dette. Kundebehandler ringte oss mange ganger for å få oss som kunder og kunne godt ha informert. Det ender med at vi bytter til annet selskap. Det kan neppe være bærekraftig for KLP i disse tider med sosiale media.
Hei! Vi beklager hvis du føler at du ikke har fått den informasjonen du hadde behov for. Du finner fullstendige vilkår over dine forsikringer på klp.no og på Min Side. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Anne/Kundeservice
Dårlig kommunikasjon og tilbakeholder opplysninger Skal avslutte alt jeg har hos de
De er sykt dyre i utgangspunktet, og har nå satt opp prisen med 10% i tillegg
Det er svært farlig å ha forsikring hos dem, fordi når ulykken skjer, nekter de å dekke det du har rett på. Hold dere unna KLP Forsikring AS betal heller noen hundrelapper ekstra til et pålitelig selskap for å være sikker på at du får det du har krav på når du trenger det.
Rask reaksjon ig tilbakemelding. Forutsigbar premie.
Hei! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med servicen og forsikringene hos oss. Ønsker deg en fortsatt god sommer! Hilsen Anne/Kundeservice
Det verste forsikringselskapet jeg vet. Det står i forsikringsdokumentene hvar som er dekket av bilforsikringen. Allikevel nektet de å hjelpe oss. Det er best å holde seg langt vekke fra KLP. Vi fikk motorproblem på ferie i Danmark. Det står i forsikringsdokumentene at vi får leiebil ved upåregnelig driftstans. Men de sa at nei, det var ikke dekket. Hva er poenget med å ha forsikring? Heldigvis har vi mobilitetsgaranti fra Volkswagen. Fet er bare synd vi kastet bort penger med å betale for en ubrukelig forsikring.
Etter tilbudet, betalte jeg mer, og jeg spurte om det men ingen svarte. Jeg er misfornøyde.
Hei! Jeg får dessverre ikke sett på avtalen din her. Du er velkommen til å ta kontakt med oss på tlf 55548500 eller på chat man- fre kl 08.00-16.00.Har du sendt oss en e-post skal denne ha blitt besvart innen 48 timer. Ønsker deg en fin sommerdag! Hilsen Anne/Kundeservice
Jg syntes det er fryktelig dyrt. Men mye mulig det er slik andre steder også
Hei! Hvert år må vi gjøre en vurdering av våre forsikringer og justere priser i henhold til prisutvikling generelt. Priser på verksted og deler er også med i vurderingen. Er du medlem hos oss har du den beste prisen vi kan tilby. Ønsker deg en god sommer! Hilsen Anne/Kundeservice
Glemt å betale en gang da fikk jeg trusselbrev med engang isteden for purring så betalt og byttet.
Ordnet opp, når jeg dokumenterte feil pris ved endring av forsikring . Vanskelig å få kontakt på telefon
Hei! Så fint at du gjorde oss oppmerksom på feilen og at den ble rettet. Vi kan i perioder oppleve at flere ønsker å ringe oss på en gang. Du kan legge igjen ditt telefonnummer så ringer vi deg tilbake. Du kan også kontakte oss via chat mandag-fredag 08.00-16.00 eller sende oss en e-post via kontaktskjemaet på Min Side. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice