KLP Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Det var en kunnskapsrik og pedagogisk flink mann.
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding, vi setter stor pris på at du er fornøyd med kundeservicen du har fått. KLP Skadeforsikring/Pia
Kundeservicen var svært dårlig og lite villige til å hjelpe til. Jeg tror det var ei 18 år gammel jente som tvinnet tyggisen sin mens hun pratet med meg og ga egentlig blaffen. Dette gjaldt en regning. Kundeservice på skadeoppgjør var derimot veldig hyggelige og hjelpsomme.
Hei, Takk for tilbakemelding. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med servicen du fikk på skadeoppgjør. KLP Skadeforsikring/Pia
Etter Gjensidige har økt prisen på min forsikring på Hus, Hytte og biler siste par år, tenkte jeg å sjekke rundt om. Fikk forsikring hos KLP 25.000 kr billigere pr år enn Gjensidige, 10.000 bare på huset :) Supert KLP!!
Hei Frank. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, og velkommen som kunde i KLP. Mvh Veronica/KLP
Jeg er meget fornøgd med KLP, men ønsker en sammenligning på pris.
Hei, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på. Gjerne ta kontakt med oss om du skulle ha spørsmål om avtalen din og/eller priser. KLP Skadeforsikring/Pia
Veldig førnøyd med alt. Bare at bil forsikringen har økt i pris. Ønsket kun å sjekke ut andre selskaper.
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Du har fått høyere pris på bilforsikringen din, fordi vi hvert år må justere prisene våre etter indeksreguleringen. I tillegg kan utviklingen i material- og håndverkskostnader, bildeler og verkstedpriser påvirke prisene. Vi vurderer også skadetallene for den aktuelle forsikringen. KLP Skadeforsikring/Pia
Ved tvungen hjemreise fra UDI, pga koronakrisen, bør KLP endre eller være fleksible i forhold til endringer globalt. Reiseforsikringen bør inneholde pandemier, slik at kunden kan oppleve større økonomisk støtte. Jeg opplever at KLP fraskriver seg ansvar i en alvorlig, uforskyldt hendelse.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Vi beklager at du har opplevd det slik. Dette er en ny situasjon for oss , og vi må lære underveis. Vi tar med oss din tilbakemelding videre. KLP Skadeforsikring/Pia
Kundebehandling er preget av arroganse. De hører ikke på kunden forklaring før de bestemmer hvordan skal gå videre. Mangel på deres systemet, den bruker ikke email for mangel på betaling og hvis er utlandet og har mistet mobilen, du kan havne i alvorlig problem. KLP sender deg kun SMS.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Det er beklagelig at du har opplevd dette. Vi sender ut faktura først enten på avtalegiro/efaktura, papir eller på e-post, blir ikke denne betalt sender vi en purring i postkassen din. SMS sender vi om innbetalingen ikke har kommet inn innen forfallsdato på purringen. Hvis du mener vi har gjort en feil må du gjerne ta kontakt med oss på telefon 55 54 85 00 eller e-post [email protected]. KLP Skadeforsikring/Pia