KLP Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg ble ringt om forsikring fra en av deres kundebehandlere med et tilbud som var greit nok, men ønsket å tenke litt på saken. Blir da møtt med kommentar: Vil du ikke spare penger? Du vil kanskje betale mer du da? i et frekk toneleie. Det ga meg hvertfall ikke lyst til å bytte over til dere.
Hei, Takk for tilbakemelding. Det er ikke sånn vi ønsker å opptre foran potensielle nye kunder. Vi beklager for at du har opplevd det slik. Gjerne ta kontakt med oss på e-post, så kan vi eventuelt se nærmere på saken. KLP Skadeforsikring/Pia
Har fått en yrkeskade for 1 1/2 år siden , nav har godkjent dette . Men KLP ha har til dags dato enda ikke gitt noe svar. 4 spesielt erklæringer og en advokat som er virkelig oppgitt . Anbefaler alle om å tenke seg om før dere velger KLP .. media blir neste instans
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi har dessverre ikke mulighet for å svare ut enkeltsaker. Anbefaler deg å ta kontakt med riktig avdeling på e-post, [email protected]. KLP Skadeforsikring/Pia
Har vært fornøyd med KLP i 4 år. I år synes jeg forsikringene økte mye, derfor undersøker jeg nå andre alternativ.
Hei, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det er fint å lese at du har fornøyd med oss i 4 år. Vi har dessverre måtte justere opp prisene på forsikringene, dette skyldes blant annet at 2018 og 2019 har vært to år med mange skadeutbetalinger. Gjerne ta kontakt med oss om du har noen spørsmål om avtalen din. KLP Skadeforsikring/Pia
Jeg er meget fornøyd med KLP. Men ønsker å sjekke prisene.
Hei, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Du må gjerne ta kontakt med oss på telefon eller e-post om du har noen spørsmål om avtalen din. KLP Skadeforsikring/Pia
flere ganger kontaktet angående bilforsikring. Man blir behandlet som en idiot.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Vi har strengere rutiner enn større selskap for å unngå å blant annet betale ut unødvendige skadeutbetalinger. Vi ber om lik informasjon fra alle kunder, så om du mener vi har behandlet deg annerledes kan du ta kontakt med oss på e-post eller telefon. KLP Skadeforsikring/Pia
Ikke fornøyd med refusjon u forbindelse med reise.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi har dessverre ikke mulighet for å svare på enkeltsaker, men om du mener du ikke fikk god nok forklaring på oppgjøret angående reise må du ta kontakt med oss på e-post eller telefon. KLP Skadeforsikring/Pia
Jeg har reise, bil og tidligere tilhenger forsikret hos KLP. Jeg betaler fortsatt fosikringen for tilhengeren jeg har solgt for 6 måneder siden. Det er det ene. Jeg har også byttet bankkonto for 7 måneder siden, og får siden purringer og beskjed om at KLP ikke klarer å trekke fra kontoen min. På nettsiden har jeg prøvd å finne faktura og å endre kontonr., men faktura har det aldri lugget der, og kontonr. kan jeg heller ikke endre. Nettsiden kommer bare med feilmeldinger og ingenting fungerer. Så har jeg sendt melding etter melding via kontaktskjema, men ingen reaksjon. Har så sendt epost til klageservice hos KLP, med vedtak om eierskifte for tilhengeren - ingen reaksjon. Så sitter jeg igjen her med ei regning med purregebyr og forsikring for tilhengeren. På telefon ga jeg opp etter over en halv time. Rett og slett det verste jeg har vært bort i så langt.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Tilhenger er det ikke lovpålagt å ha forsikring på, så vi får heller ikke automatisk beskjed fra Statens Vegvesen. Du må ta kontakt med oss for å si opp forsikring på tilhenger. Du kan ta kontakt med oss på Min Side, eller på e-post [email protected]. Hvis du ikke vil stå i telefonkø, har vi også en funksjon som gjør at vi kan ringe deg opp igjen. Hvis du tar kontakt med oss er vi behjelpelige med å annullere forsikring på tilhenger tilbake til datoen det ble gjort eierskifte. KLP Skadeforsikring/Pia