KLP Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Hadde arbeidsuhell på jobb, sendt inn skade sak. Det ble avvist momentant. Fryktelig arrogant. Man har ikke som privatperson sjans til å nå fram når man er syk, holder meg langt unna de.
KLP yter veldig god kundebehandling. Får raskt hjelp og generell god service.
Fint flott og billig, helt til noe skjer. Elendig kundeservice. Saksbehandlingstid på over to måneder (!) ved skade - skylder det på motpartens selskap (som forøvrig også var KLP). Og totalt unøytrale ved skyldfordeling dersom motpart også er kunde hos dem. Styr unna!
For dyr på bilforsikring fra en som aldri har benyttet seg av forsikringsselskap.
Dårlig kommunikasjon, vanskelig å få tak i dem. Dyrt, "skaper" litt for mange efaktura uten varsling, nesten umulig å finne ut hva de driver med.
Prisen er god, men vil gjerne vite om noen er bedre.
Jeg er ikke fornøyd, fordi jeg måtte betale mer som vi avtalt.