KLP Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fint flott og billig, helt til noe skjer. Elendig kundeservice. Saksbehandlingstid på over to måneder (!) ved skade - skylder det på motpartens selskap (som forøvrig også var KLP). Og totalt unøytrale ved skyldfordeling dersom motpart også er kunde hos dem. Styr unna!
For dyr på bilforsikring fra en som aldri har benyttet seg av forsikringsselskap.
Dårlig kommunikasjon, vanskelig å få tak i dem. Dyrt, "skaper" litt for mange efaktura uten varsling, nesten umulig å finne ut hva de driver med.
Prisen er god, men vil gjerne vite om noen er bedre.
Jeg er ikke fornøyd, fordi jeg måtte betale mer som vi avtalt.
Billig. Hyggelig kundeservice. Og alltid åpent :)
Som kommunal ansatt er man forsikret i KLP. Halvt år er gått etter innmeldt yrkesskade. Ingen avklaring i sikte. Ja man er helt prisgitt KLP, og de kan hale ut tiden så lenge de vil. Maken til treghet og manglende service skal man lete lenge etter. I en så sårbar situasjon, burde dette ikke være akseptabelt fra arbeidsgiver. Forsikringen de velger for sine ansatte må kunne stilles krav til i form av raskere saksgang og større forståelse for den situasjonen man er i ved en yrkesskade... KLP får stryk!