KLP Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Veldig positiv og god service. Hjelpsom og informerte godt. Positivt at det var lett å få tak i rådgiver.
Hei, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det veldig fint å høre at du er fornøyd med hjelpen du har fått av oss! KLP Skadeforsikring/Pia
Meget effektiv besvarelse og behagelig samtale. Jeg fikk ikke tegnet innboforsikring på nettet da jeg er folkeregistrert i utlandet. Problemet ble øyebliklelig løst.
Hei, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er glade for at du er fornøyd med avtalen du har tegnet hos oss. KLP Skadeforsikring/Pia
All kommunikasjon måtte gå via innlogging på konas konto - noe tungvindt da alle dokumenter måtte skrives ut eller oversendes
Hei, Takk for din tilbakemelding. Per nå er det kun medlemmet som har mulighet for å logge inn på www.klp.no/minside. Grunnen er at vi ikke har en egen kundeside som gjelder kun forsikring, Min Side omfatter også pensjonsavtalen til medlemmet. Av den grunn er det vanskelig for oss å finne en løsning med tanke på GDPR. KLP Skadeforsikring/Pia
Ikke mye hjelp å få. Standard boligforsikring dekker nesten ingenting. Veldig mange forbehold. Anbefales ikke.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du ikke er fornøyd med forsikringen. KLP Skadeforsikring/Pia
Fornøyd med agenten og er glad for å vere tilbake som kunde hos KLP. Kan ikke få så gode tilbud i andre forsikringsselskap så jeg oppfordrer andre til å ta kontakt med KLP.
Hei, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det er veldig hyggelig å lese at du er godt fornøyd med oss, det setter vi stor pris på! KLP Skadeforsikring/Pia
Vannlekkasje fra leiligheten over. Tok veldig lang tid å få ordnet opp i. (ca 4 mnd) Pluss veldig dårlig jobb gjordt. Ikke å anbefale til noen.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Vi kan dessverre ikke gjenkjenne denne saken hos oss. Hvis du mener at håndverkere vi har brukt har gjort en dårlig jobb, ønsker vi å få tilbakemelding på dette gjennom kontaktskjemaet våre på www.klp.no. KLP Skadeforsikring/Pia
Fikk en yrkesskade for snart 3 år siden. Klp bruker gjerne 3-4 måneder på å svare på henvendelser. Bytter saksbehandlere og trenerer saker. Har man mulighet så holder man seg vekk fra dette selskapet. Var så uheldig at jeg jobbet offentlig og Klp er da selskapet som blir brukt. Vurderer sterkt å få bekjente i media til å dekke saken for å få frem i lyset hvordan Klp systematisk motarbeider yrkesskader. Kunne også vært en sak for fagforbundet da de har mange medlemmer hos Klp.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Da dette er en sak gjennom arbeidsgiver og ikke dine private forsikringer og vanskelig for oss å svare på. Anbefaler deg derfor å ta kontakt med oss gjennom kontaktskjemaet og oppgi ditt saksnummer. Jeg har informert gjeldende avdeling at de kan vente en tilbakemelding angående denne anmeldelsen. Vi håper at det ordner seg og at du får bedre oppklaring ved at du tar kontakt med oss! Vi får dessverre ikke kontaktet deg da vi har manglende opplysninger grunnet GDPR. KLP Skadeforsikring/Pia