KLP Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fikk en yrkesskade for snart 3 år siden. Klp bruker gjerne 3-4 måneder på å svare på henvendelser. Bytter saksbehandlere og trenerer saker. Har man mulighet så holder man seg vekk fra dette selskapet. Var så uheldig at jeg jobbet offentlig og Klp er da selskapet som blir brukt. Vurderer sterkt å få bekjente i media til å dekke saken for å få frem i lyset hvordan Klp systematisk motarbeider yrkesskader. Kunne også vært en sak for fagforbundet da de har mange medlemmer hos Klp.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Da dette er en sak gjennom arbeidsgiver og ikke dine private forsikringer og vanskelig for oss å svare på. Anbefaler deg derfor å ta kontakt med oss gjennom kontaktskjemaet og oppgi ditt saksnummer. Jeg har informert gjeldende avdeling at de kan vente en tilbakemelding angående denne anmeldelsen. Vi håper at det ordner seg og at du får bedre oppklaring ved at du tar kontakt med oss! Vi får dessverre ikke kontaktet deg da vi har manglende opplysninger grunnet GDPR. KLP Skadeforsikring/Pia
Klp var rask med hjelp og avklaringer. Justerte opp priser med 7 % uten forklaring teller negativt
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding! Gjerne ta kontakt med oss gjennom kontaktskjema på www.klp.no om du lurer på noe. Generelle prisøkninger vi gjør er indeks og tariffreguleringer. Hvis du ønsker mer utfyllende svar, anbefaler jeg deg å ta kontakt med oss! KLP Skadeforsikring/Pia
Jeg fikk en meget hyggelig samtale med klp forsikring med veldig god hjelp.
Hei, Tusen takk for hyggelig omtale! Vi er glade for at dere ble fornøyd med hjelpen dere fikk! KLP Skadeforsikring/Veronica
God og tillitsfullt innsalg fra deres konsulent. Fikk god informasjon og god pris. Ble forsikret om at KLP var enkle å forholde seg til ved eventuelt skadeoppgjør. Det veier tyngst for meg ang forsikring.
Hei, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det er viktig for oss at du føler du ble godt informert og fikk god pris på dine forsikringer. Oppgjørsavdelingene våres er veldig hjelpsomme, så du vil få god hjelp om du må bruke forsikringen din. KLP Skadeforsikring/Pia
For en pris! Jeg tenkte som KLP medlem at jeg kommer til å få en god tilbud, ikke i hele tatt. Forsikring pris er akseptable med risikotillegg er forferdelig. Nei takk!
Hei, Takk for din tilbakemelding. Det er noen få kunder som vil få ekstra prispåslag hvis man har mange skadeutbetalinger. Hvis du mener at dette er feil må du gjerne ta kontakt med oss gjennom kontaktskjemaet våres på www.klp.no. KLP Skadeforsikring/Pia
Både oppgjør av bilskade og skade på platetopp(komfyr) ble gjort opp problemfritt.
Hei, Tusen takk for hyggelig omtale. Vi er glad for at du ble fornøyd med oppgjøret av både bilskade og skaden på platetopp! KLP Skadeforsikring/Pia
Veldig god service som man fikk av KLP. Dem ringte etter stengetid og hjelpte meg og min kone.
Hei, Tusen takk for hyggelig omtale! Vi er glade for at dere ble fornøyd med hjelpen dere fikk! KLP Skadeforsikring/Pia