KLP Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Klp var rask med hjelp og avklaringer. Justerte opp priser med 7 % uten forklaring teller negativt
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding! Gjerne ta kontakt med oss gjennom kontaktskjema på www.klp.no om du lurer på noe. Generelle prisøkninger vi gjør er indeks og tariffreguleringer. Hvis du ønsker mer utfyllende svar, anbefaler jeg deg å ta kontakt med oss! KLP Skadeforsikring/Pia
Jeg fikk en meget hyggelig samtale med klp forsikring med veldig god hjelp.
Hei, Tusen takk for hyggelig omtale! Vi er glade for at dere ble fornøyd med hjelpen dere fikk! KLP Skadeforsikring/Veronica
God og tillitsfullt innsalg fra deres konsulent. Fikk god informasjon og god pris. Ble forsikret om at KLP var enkle å forholde seg til ved eventuelt skadeoppgjør. Det veier tyngst for meg ang forsikring.
Hei, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det er viktig for oss at du føler du ble godt informert og fikk god pris på dine forsikringer. Oppgjørsavdelingene våres er veldig hjelpsomme, så du vil få god hjelp om du må bruke forsikringen din. KLP Skadeforsikring/Pia
For en pris! Jeg tenkte som KLP medlem at jeg kommer til å få en god tilbud, ikke i hele tatt. Forsikring pris er akseptable med risikotillegg er forferdelig. Nei takk!
Hei, Takk for din tilbakemelding. Det er noen få kunder som vil få ekstra prispåslag hvis man har mange skadeutbetalinger. Hvis du mener at dette er feil må du gjerne ta kontakt med oss gjennom kontaktskjemaet våres på www.klp.no. KLP Skadeforsikring/Pia
Både oppgjør av bilskade og skade på platetopp(komfyr) ble gjort opp problemfritt.
Hei, Tusen takk for hyggelig omtale. Vi er glad for at du ble fornøyd med oppgjøret av både bilskade og skaden på platetopp! KLP Skadeforsikring/Pia
Veldig god service som man fikk av KLP. Dem ringte etter stengetid og hjelpte meg og min kone.
Hei, Tusen takk for hyggelig omtale! Vi er glade for at dere ble fornøyd med hjelpen dere fikk! KLP Skadeforsikring/Pia
Vi har en bobil som vi skulle endre øke kjørelengde på og var ikke enkelt. Vi bruker den bare sommeren og kjører kanskje 12000 km i år. Og for å få til det måtte de sette den på 16000km. Opplevelsen på tlf til KLP var et system/kundebehandler som var lite imøtekommende. Dette burde være en kurant sak. Har gjort det samme på mange biler før uten problem.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Det er veldig beklagelig at du har fått dårlig kundebehandling og at du opplever oss som lite imøtekommende. Jeg håper du kan ta kontakt med oss på e-post, slik at vi kan ta saken videre angående kjørelengde. Vi beklager for at vi har gitt deg misvisende informasjon. Håper på å høre fra deg! KLP Skadeforsikring/Pia