KLP Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg har alltid fått god behandling når uhellet har rammet meg, jeg har måttet bruke både dyreforsikring flere ganger og jeg har virkelig fått en fantastisk service når jeg har måtte brukt min bilforsikring. Så jeg er veldig fornøyd med mitt forsikringsselskap KLP.
Hei! Det var hyggelig å få så fin tilbakemelding på både service og skadeoppgjør. Vi setter stor pris på den! Dersom du har spørsmål til avtalen din er du velkommen til å kontakte oss via kontaktskjemaet på Min Side, på chat eller telefon 55548500. Ønsker deg en fin vinterkveld! Hilsen Anne/Kundeservice
Rask saksbehandling, imøtekommende, lett tilgjengelig
Hei! Hyggelig å høre at du er fornøyd med oss på alle punkter! Det setter vi stor pris på å få tilbakemelding på. Ønsker deg en fin helg når den tid kommer. Hilsen Anne/Kundeservice
God service og informasjon. Kunne forholde meg til opplysningene.
Hei! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med prossesen med å bytte over til oss! Dersom du har spørsmål til avtalen din er du velkommen til å kontakte oss på tlf 55548500, på chat eller sende oss en melding via kontaktskjemaet på Min Side. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
Den varslede prisøkning er for høy, vurderer derfor å bytte selskap
Hei! Du har fått høyere pris på forsikringene dine fordi vi hvert år må justere prisene våre etter indeksreguleringen. I tillegg kan utviklingen i material- og håndverkskostnader, bildeler og verkstedpriser påvirke prisene. Vi vurderer også skadetallene for den aktuelle forsikringen. Med pensjon i KLP får du alltid den laveste prisen vi kan tilby. Ønsker deg en fin uke! Hilsen Anne/Kundeservice
Hadde vannskade i kjeller, KLP informerte dårlig underveis. Leieboer fikk ikke dekning da de måtte flytte ut, KLP mente at de kunne bo der så lenge de hadde kjøkken og bad, selv om de ikke hadde soverom å sove i. Det sto på store avfuktervifte der som støyet, på vegger var det blottlagt isolasjon og strømledninger hang fritt. Vi kunne ikke la leieboer bli værende der, vi kunne ikke oppfylle husleieavtalen, men det brydde ikke KLP seg om.
Hei! Vi beklager hvis du føler at du har fått dårlig informasjon underveis i saken. Du er velkommen til å kontakte oss på tlf 55548500 slik at du kan få bedre svar på saksgangen i din konkrete skadesak. Ønsker deg en fin uke! Hilsen Anne/Kundeservice
Værste selskap jeg har vært borti, ingen svar på tlf eller mail fra dem. Bruker over 7 uker uten å svare. Prisen er i tillegg høy så her må man styre unna. Den sa man sku få svar innen 5 dager men dem lar vær å svare. En sak oss dem tok 2 år før dem fikset dem prøvde å lure oss først med å skrive under at man godtok en utbedring uten å forsikring for det var en forferdelig forslag for at dem sku spare penger. Men gidde ikke opp men ble en kamp på 2 år før det ordnet seg.
Hei! Kundeservice er tilgjengelige på telefon og chat mandag - fredag kl 08.00 til 16.00. Vi har 24 timers svartid på e-post på hvirkedager. Det er vanskelig for oss på Kundeservice å si hva som har skjedd i din konkrete sak, men kontakter du oss skal vi se på saken. Ønsker deg en god helg! Hilsen Anne/Kundeservice
Helt ny som forsikringstaker, derfor basert på førsteinntrykk.
Hei! Deter hyggelig at du har et godt førsteinntrykk av oss! Dersom du har spørsmål til avtalen din er du velkommen til å kontakte oss på tlf 55548500, på chat eller sende oss en melding via Min Side. Ha en fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice