KLP Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Greit selskap å ha forbindelse med. Har hatt forsikring der i 20 år.
Hei! Så hyggelig at du har vært kunde hos oss i 20 år! Dersom du har spørsmål til avtalen din er du velkommen til å sende oss en melding via kontaktskjemaet på Min Side, på chat eller ringe oss på tlf 55548500. Vi har dessverre ingen app. Ønsker deg en fin dag og en god jul når den tid kommer! Hilsen Anne/Kundeservice
Har kun negative erfaringer med KLP reiseforsikring. Anbefaler ikke!
Hei! Ta kontakt med oss på telefon 55548500 eller send oss en melding via kontakskjemaet på Min Side slik at vi kan høre hva dine erfaringer er. Ønsker deg en fin dag og en god jul når den tid kommer! Hilsen Anne/Kundeservice
Konkurransedyktige priser. God kunnskap og service fra ansatt hos KLP
Hei! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss som selskap og servicen hos oss. Det setter vi stor pris på å få høre! Ønsker deg en fin dag og en god jul når den tid kommer! Hilsen Anne/Kundeservice
Meget gode priser på topp dekning, på en ellers dyr bil å forsikre hos andre selskap. Samt kjappt og enkelt opøgjør hos veterinær, med bransjens lavaste egenandel. 400kr billigere bil en kf, og der hadde eh 40% ansattrabatt. Styr unna if
Hei! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss som selskap! Dersom du har spørsmål til avtalen din er du velkommen til å ta kontakt med oss via Min Side, på tlf 55548500 eller på chat. Ønsker deg en fin dag og en god jul når den tid kommer! Hilsen Anne/Kundeservice
Dårlig service. Lang behandling. Anbefaler IKKE KLP reiseforsikring. Styr unna.
Hei! Synd å høre at du har opplevd dårlig service. Ta kontakt med oss på tlf 55548500, på chat eller send oss en melding via Min Side så kan du fortelle oss hva som ikke er i orden. Ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Anne/Kundesevice
Ei fantastisk dame som gav med veldig lønsom hjelp
Hei! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med servicen hos oss! Ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
Når jeg kjøpte bil forsikring Jeg økte kjørelengde Og jeg betaler til 20000 km Men de sa at du skal starte med ny kjørelengde etter 3 mänder
Hei! Årlig kjørelengde er det som er avtalt ved avtaleinngåelse eller fornyelse. Kjørelengden i avtalen må endres underveis i forsikringsperioden dersom man kjører lenger enn forventet, ellers vil man få avkortning i erstatningen dersom det skjer en skade. Årlig kjørelengde beregnes tilbake til hovedforfall. Ta kontakt med oss på tlf 55548500, på chat eller send oss en melding via Min Side så kan vi se på avtalen din. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice