KLP Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
God hjelp når du trenger det og hyggelige folk på kundeservice
Så hyggelig at du er fornøyd med servicen hos oss! Det setter vi stor pris på å få høre. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
Knuste mobilskjermen på feri.KLP reiseforsikring skal dekke slike ting bare en forlater huset. Ba om 2000kr til ny skjerm, men fikk ingenting.. hadde vi tatt en runde i kano og falt uti derimo, da kunne vi cashe inn det vi ønsket. Latterlig.. kommer aldri til å bruke et så smålig forsikringsselskap igjen. Vi har vert kunde der i flere år, uten å brukt forsikring til noe.
Hei! Vi har dessverre ikke innsyn i skadesaker på Kundeservice. Du er velkommen til å ringe vår skadeavdeling på tlf 55548500 for å få informasjon om din skadesak. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
Kjapt og greit å bytte- trengte bare å godkjenne så var det klart !
Hei! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med prosessen med å bytte over til oss! Dersom du har spørsmål til avtalen din er du velkommen til å kontakte oss på telefon 55548500, sende oss en melding via kontaktskjemaet på Min Side eller på chat. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
Fantastisk bra kundebehandler som gikk gjennom alle forsikringene, og ga meg et tilbud jeg ikke kunne si nei til. Alt ble ordnet raskt og effektivt. Setter pris på det. Sparer drøyt kr 1500,- pr mnd i utgifter til forsikring, i forhold til tidligere.
Hei! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med både priser og service hos oss. Dersom du har spørsmål til avtalen din er du velkommen til å ta kontakt med oss via kontaktskjemaet på Min Side, tlf 55548500 eller chat. Ønsker deg en riktig god helg! Hilsen Anne/Kundeservice
Fornøyd men vil gjerne samenligne priser fra andre forsikringsselskap.
Hei! Hyggelig å høre at du er fornøyd! Du står selvfølgelig fritt til å sjekke priser i andre selskap, men husk også å sammenligne vilkår slik at du ikke får dårligere dekning enn det du har i dag. Ønsker deg en god helg! Hilsen Anne/Kundeservice
Opplevde at bagasjen ikke kom med ved en kort mellomlanding. Måtte handle noe nødvendige toalettartikler og klær for neste dag. Kommunikasjon og oppgjør gikk problemfritt.
Hei! Så fint at du var fornøyd med saksbehandlingen og at saken løste seg. Håper du hadde en fin ferie! Ønsker deg en god helg! Hilsen Anne/Kundeservice
Unngå dette selskapet. Fraskriver seg på epost istedet for å gå i dialog for å hjelpe.
Hei! Ta kontakt med oss på telefon 55548500 eller på chat kl 08.00-16.00 eller send oss en melding via Kontakskjemaet på Min Side så kan vi se hva saken gjelder. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Anne/Kundesevice