KLP Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fantastisk bra kundebehandler som gikk gjennom alle forsikringene, og ga meg et tilbud jeg ikke kunne si nei til. Alt ble ordnet raskt og effektivt. Setter pris på det. Sparer drøyt kr 1500,- pr mnd i utgifter til forsikring, i forhold til tidligere.
Hei! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med både priser og service hos oss. Dersom du har spørsmål til avtalen din er du velkommen til å ta kontakt med oss via kontaktskjemaet på Min Side, tlf 55548500 eller chat. Ønsker deg en riktig god helg! Hilsen Anne/Kundeservice
Fornøyd men vil gjerne samenligne priser fra andre forsikringsselskap.
Hei! Hyggelig å høre at du er fornøyd! Du står selvfølgelig fritt til å sjekke priser i andre selskap, men husk også å sammenligne vilkår slik at du ikke får dårligere dekning enn det du har i dag. Ønsker deg en god helg! Hilsen Anne/Kundeservice
Opplevde at bagasjen ikke kom med ved en kort mellomlanding. Måtte handle noe nødvendige toalettartikler og klær for neste dag. Kommunikasjon og oppgjør gikk problemfritt.
Hei! Så fint at du var fornøyd med saksbehandlingen og at saken løste seg. Håper du hadde en fin ferie! Ønsker deg en god helg! Hilsen Anne/Kundeservice
Unngå dette selskapet. Fraskriver seg på epost istedet for å gå i dialog for å hjelpe.
Hei! Ta kontakt med oss på telefon 55548500 eller på chat kl 08.00-16.00 eller send oss en melding via Kontakskjemaet på Min Side så kan vi se hva saken gjelder. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Anne/Kundesevice
Sendte dere Mail uten å få svar. Dere forskjellsbehandler folk. Forsikringen på hundene opphørte da de var 10 år , for et år siden. Andre jeg kjenner fikk fortsatt ha forsikringen hos dere, har sendt Mail og ringt uten svar
Hei! Fint om du kan ta kontakt med oss på tlf 55548500 slik at vi kan se hva som har skjedd. Hvis du legger igjen ditt telefonnummer blir du ringt opp igjen. Du kan også sende oss en melding via Kontaktskjemaet på Min Side. Alle skriftlige henvendelser blir besvart innen 24 timer på virkedager. Kontakter du oss på chat kl 08.00-16.00 hverdager får du svar med en gang. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
Enkelt å bestille og smertefri overgang fra tidligere selskap. Og god oppfølging av kundeservice.
Hei! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med selskapsbytte til oss! Hvis du har spørsmål til avtalen din er du velkommen til å kontakte oss på tlf 55548500 eller via Kontaktskjemaet på Min Side. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
Og det var ikke noe diskusjonstema fra deres side, og det er for dårlig.
Hei! Vi har ingen individuelle rabatter eller samlerabatter å legge inn på våre forsikringer, bare faste medlemspriser. Prisene indeksreguleres. Du er velkommen til å kontakte oss via Kontaktskjemaet på Min Side eller tlf 55548500 så kan vi gå gjennom avtalen og se om du har riktig dekninger i forhold til ditt behov. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice