KLP Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Skadeoppgjør på bil gikk knirkefritt. Fikk verksted fort og reparasjon grei.
Hei Bjørn! Takk for din tilbakemelding! Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med skadebehandlingen du fikk hos oss. Ønsker deg en riktig god jul! Hilsen Anne/Kundeservice
Ble utsatt for yrkesskade i mai 2021. Det resluterte i at eg ble sykemeldt til mai 2022 og fikk AAP fra NAV. Skaden ble godkjent av NAV som yrkesskade. I slutten av juni ble det sendt inn informasjon fra min kiropraktor ang saken. I starten av november fikk han beskjed at de har ikke fått noe av han. Kiropraktoren har fått betalt av KLP for de opplysningene han sendte juni. Når eg ringer KLP, sier de at de har rote vekk brevet fra kiropraktor. Når eg påpeker at de ikke skal gå ut over meg, ang saksbehandling. Svaret KLP gir meg er at det har skjed med flere. Samtidig med kiropraktor, får fastlegen min også ny beskjed at han må sende inn opplysninger på ny. Eg var hos fastlegen når han sendte disse opplysningene så eg var vitne til at han skrev de ut. Det viker som KLP drenerer saken og utnytter det at dette blir en ekstra belastning for meg å kjempe med forsikringsselskapet og samtidig være sjuk.
Hei Tommy! Takk for din henvendelse! Ta kontakt med oss på tlf 55548500 slik at vi kan se på saken din. Ønsker deg en fin dag videre! Med vennlig hilsen Anne/Kundeservice
Tegnet forsikring og kjørte og kjøpte bil, men når jeg skulle registrere bilen så var ikke forsikringen i orden!
Hei Robert! Takk for din tilbakemelding! Vi ønsker å finne ut av årsaken til at forsikringen ikke var blitt satt i kraft. Ta kontakt med oss mandag mellom kl 08.00 og 16.00 på telefon 55548500 eller på chat på klp.no så hjelper vi deg. Ønsker deg en fortsatt fin søndag! Med vennlig hilsen Anne/Kundeservice
Jeg er fornøyd med KLP forsikring, men nå har selskaper vendt ryggen på meg fordi jeg ikke betalte 'en faktura og derfor måtte bytte selskap. Dette er dårlig gjort.
Hei Adhanom! Takk for din tilbakemelding! Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med oss. Det er dessverre sånn at forsikringene opphører når faktura ikke blir betalt. Vi har rutine på å sende ut påminnelse om betaling og varsel om opphør i god tid før dette skjer. Du kan fortsatt ha forsikringer hos oss. Ta kontakt med oss på telefon 55548500 eller send oss en e-post til [email protected] så finner vi en løsning. Ønsker deg en fortsatt fin søndag! Med vennlig hilsen Anne/Kundeservice
Rask , effektiv og hyggelig info-samtale med en KLP`s ansatte. Etter pristilbud og vurdering akseperte jeg å bytte til KLP
Hei Pål! Takk for tilbakemelding! Så hyggelig å høre at du byttet over til KLP og at du er fornøyd med servicen hos oss! Ønsker deg en fortsatt fin søndag! Med vennlig hilsen Anne/Kundeservice
Kjøpte bobil i sommmer som ble forsikret i KLP med kjørelengde 6000 km.Kona og jeg kjørte ca.2000 km.Da vi kom hjem lånte vår sønn sammen med kone og 2 barn på 8 og 6 år bilen en uke på Vestlande,de kjørte ca 1500 km.Noen uker etter ferien skulle jeg se på forsikringene min (vi har 3 biler hus og hytte)oppdaget jeg at vi hadde bare 900 km.kjørelengde fram til hovedforfall.Jeg ble fortalt at jeg måtte ha en årlig kjørelengde på18000 km for å dekke den kjørelengden jeg hadde behov for.Jeg sa opp forsikringene dagen etter,i etterkant nektet KLP å opplyse nytt forsikringselskap om bonus på bilforsikringene pga.ett utestående beløp på Kr.470.00 som jeg betalte samme dag som jeg ble gjort oppmerksom på beløpet.Da todde jeg at alt var i orden,men den gang ei.etter at jeg hadde betalt beløpet jeg fikk opgitt hadde de sendt en purring med Kr.35,00 i gebyr. Dette resulterte i at KLP fortsatt nekter å oppgi bonus på bilene.
Hei! Takk for din tilbakemelding! Vi vil gjerne at du kontakter oss på telefon 55548500 eller sender oss en e-post til [email protected] slik at vi kan gå gjennom avtalen som du hadde hos oss. Hilsen Anne/Kundesevice
Rask og god service og enkelt ved skade å få reparert bil/dekket kostnader.
Hei Egil! Takk for din tilbakemelding! Vi setter stor pris på å få høre at du er fornøyd med oss, både med service og skadebehandling. Hilsen Anne/Kundeservice