KLP Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Bil stjålet. Meldt straks. Ingen oppfølging v melding, har måttet purre mange ganger, fremdeles ikke løst. Ulike saksbehandlere hver gang, i samme sak, og feil informasjon om hva jeg skulle foreta meg. Generelt dårlig service.
Hei! Det var kjedelig å høre at bilen din ble stjålet! Ta kontakt med oss på tlf 55548500 slik at vi kan få satt det til riktig saksbehandler. Alternativt kan du sende melding fra Min Side - Mine Skader. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
Mycket trevlig att ha med att gøra Og alltid ett bra bemøtande
Hei! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med servicen hos oss. Det setter vi stor pris på å få tilbakemelding på! Ønsker deg en riktig god sommer! Hilsen Anne/Kundeservice
Smertefritt og rask behandling av forsikringsoppgjøret i forbindelse med en mindre skade på min bil.
Hei! Det var hyggelig å høre at du er fornøyd med saksgangen og oppgjøret når uhellet dessverre skjedde. Vi setter stor pris på å få tilbakemelding på det! Ønsker deg en riktig god sommer! Hilsen Anne/Kundeservice
Jeg ble lovet prisreduksjon på bilforsikringen etter endringer til kr10250,- på telefonen i dag.
Hei! Ta kontakt med oss på telefon 55548500, send oss en e-post til [email protected] eller kontakt oss på chat så kan vi se på avtalen din. Ønsker deg en god sommer! Hilsen Anne/Kundeservice
Pris øker betraktelig fra år til år. %-vis langt høyere en inflasjon ellers.
Hei! Vi vurderer og justerer priser på forsikringene blant annet ut i fra markedet generelt, risikovurdering, priser på verksted, skadehistorikk. Du er velkommen til å ta kontakt med oss på telefon 55548500, mail til [email protected] eller på chat så kan vi gå igjennom avtalen din. Ønsker deg en god sommer! Hilsen Anne/Kundeservice
Jeg opplever at KLP har gode priser på forsikringer. KLP har god kundeservice.
Hei! Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med både priser på forsikring og service. Det setter vi stor pris på å få tilbakemelding på! Ønsker deg en riktig god sommer! Hilsen Anne/Kundeservice
Snakket med verdens hyggeligste kar på telefonen som hjalp meg å tegne min aller første forsikring. Det skal dere ha, dere tilbud virkelig god service. Og ikke minst de snille prisene. Tusen takk!
Hei! Det er hyggelig å høre at du har hatt en god start hos oss, og at du er fornøyd med både service og priser. Det setter vi stor pris på å få høre! Ønsker deg en riktig god dag videre! Hilsen Anne/Kundeservice