KLP Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd fram til jeg endret jobb, og dermed pensjonskasse. Nesten 24 års opptjening i KLP betydde da ingen ting mer, og prisen økte betraktelig. Nå er vi på jakt etter bedre tilbud…
Hei Hanne! Takk for din tilbakemelding! Medlemmer i KLP får noe gunstigere pris på forsikringene våre enn ikke-medlemmer. Dersom du nylig har blitt meldt ut som medlem kan du ta kontakt med oss på telefon 55548500 eller sende oss en e-post til [email protected] så kan vi se på avtalen din. Hilsen Anne/Kundeservice
Er godt fornøyd, men sjekker om prisen kan bli bedre
Hei Arnfinn! Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med oss som forsikringsselskap! Vi vil gjerne gå gjennom avtalen din for å sjekke om du har de riktige dekningene, eller om det er behov for å gjøre endringer. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 55548500 eller send oss en e-post til [email protected] Hilsen Anne/Kundeservice
Billig forsikring? Jepp men det er absolutt det eneste også, første gang jeg skal bruke forsikring på 12 år. Og blir tatt på svik uten grunnlag! Ikke gjør dem noe selv heller leier inn folk til og jobbe for seg som er 10×dyrere (mener ikke håndverkere osv) og har ikke peiling på hva de driver med når de er ute i felten... ikke får jeg saklige svar når jeg spør etter info om sak eller info i min egen sak. Veldig rotete er det også å må forholde seg til mange personer i en sånn sak. Anbefales på det sterkeste og styre unna KLP forsikring...
Hei Jon! Takk for din tilbakemelding! Vi ønsker at du skal få den informasjonen du har behov for. Ta kontakt med oss på telefon 55548500 eller send din henvendelse til e-post [email protected] slik at vi kan få satt deg i kontakt med riktig avdeling. Med vennlig hilsen Anne/Kundeservice
Ble kontaktet av kundebehandler og fikk tilbud av henne før sommeren. Etter det sendte de at bonus var endret og det ble dyrere enn forsikringen jeg hadde. Styr unna disse
Hei Zain! Det er fast rutine for alle forsikringsselskaper å innhente bonus for det aktuelle kjøretøyet fra avgivende selskap. Dersom det er avvik mellom det forsikringstaker har opplyst og bonussvar fra det forrige selskapet, blir dette korrigert slik at bonus blir korrekt. Tilbudet du fikk av oss før sommeren var derfor ikke et lokketilbud, bare en bonuskorrigering etter svar fra ditt tidligere selskap. Dersom du har flere spørsmål angående bonus eller dine forsikringer hos oss er du velkommen til å ta kontakt med oss på tlf 55548500 eller e-post [email protected]. Mvh Anne/Kundeservice
Jobber overhodet ikke for kundene sine og du sitter selv igjen med hele jobben. Om deler av naboens tre faller ned 2 ganger på din terrasse med mellomrom er det du som sitter igjen med skjegget i postkassen og må dekke egenandel da dette selskapet ikke engang gidder å søke regress fra naboens selskap, selv om du og naboen har avtalt at dette skal tas mellom våre forsikringsselskap . Blir det skader på bilen din påført av en kjent tredjepart og denne nekter å betale og beløpet på skaden er under din egenandel gidder helles ikke selskapet hjelpe. De er kanskje rimelige, men du får tydeligvis det du betaler for hos de.
Hei! I KLP Skadeforsikring AS jobber vi aktivt for å ha kundene i fokus og vi strekker oss langt for å få fornøyde kunder, både før og etter at skaden har skjedd. Det er veldig kjedelig å høre om skadene på din terrasse og din bil. Dersom du trenger ytterligere informasjon om sin skadesak kan du kontakte vår skadeavdeling på tlf 55548500. Mvh Anne/Kundeservice
Har hatt reiseforsikring i KLP i mange år. Då eg øydela brillene min på reise, fekk eg negativ respons. Eg skjønar ikkje vitsen med reiseforsikring som ikkje dekkar slike skader.
Hei Elin! Det var veldig kjedelig å høre om brillene dine! Vår reiseforsikring dekker tap av personlige eiendeler som du har med deg for bruk under reise og opphold, og som skyldes: Tyveri, ran/innbrudd Skadeverk Trafikkuhell Naturskade, brann, lynnedslag, eksplosjon, inntrengning av vann eller væske i bygning (bolig eller egen forretning) Transportskade/tap når eiendeler er sendt som innsjekket bagasje.. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 55548500 eller e-post [email protected] dersom.du har flere spørsmål. Ønsker deg en fortsatt god sommer! Mvh Anne/Kundeservice
Dårlig erfaring, sier det er de samme betningelsene, men møter ikke mine forventninger til kundebehandling når det gjelder.
Hei Therese! Det er synd å høre at vi ikke oppnår til dine forventninger! Vi vil gjerne at du tar kontakt med oss på telefon 55548500 eller e-post [email protected] slik at vi kan ta en gjennomgang av din forsikringsavtale hos oss. Mvh Anne/Kundeservice