KLP Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Kundebehandler hadde ingenting å gå ved årlig prisøkning fra 1078,-pr mnd til :1502,- = økning på 40%,-de jeg syntes var altfor mye økning pr år. Jeg har ikke hatt noen skader på denne bilen, så som en indeksregulering er dette grovt mye... Bilens reg nr er:** *****.
Hei! Vi får ikke sett på avtalen din her men generelt blir det høyere pris på forsikringene fordi vi hvert år må justere prisene våre etter indeksreguleringen. I tillegg kan utviklingen i material- og håndverkskostnader, bildeler og verkstedpriser påvirke prisene. Vi vurderer også skadetallene for den aktuelle forsikringen. Med pensjon i KLP får du alltid den laveste prisen vi kan tilby. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
Generelt svarer de sent eller ikke på henvendelser. Forsikringen dekker heller ikke det andre gjør og jeg vil bytte. Er ikke tjent med et selskap som skal ha penger, men ikke yter kunden når hendelser oppstår.
Hei! Vi besvarer normalt alle skriftlige henvendelser innen 24 timer. Ønsker du å komme i kontakt med oss direkte er du velkommen til å ringe oss på tlf 55548500 eller på chat mandag - fredag kl 08.00-16.00. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Anne/Kundeservice
Tungrodd, gammeldags og ekstremt vanskelige saksbehandlere. Fraråder på det sterkeste å ha noe med dette selskapet å gjøre. Jeg fikk oppgjøret, men det måtte advokater og en lang kamp til.
Ok… kunne vært billigere på mc, snøskuter pga kort sesong for kjøring
Klp doblet forsikringen etter fornyelse. Da sa jeg morna. Du får bra tilbud første året og de dobler prisen neste år.
Fikk ikke tilbud på mopedbil, ikke engang lovpålagt ansvar og medlem i KLP med alle bankforbindelser.
null kundeservice og info, alt må langværende spørres om. Men- nettselskap uten personal (fagpersonal), så er det vel grunn til relativ ok priser. Tilbyr ikke brukbare dyreforsikring, men det er et norsk problem, som "service" uansett.