KLP Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Generelt svarer de sent eller ikke på henvendelser. Forsikringen dekker heller ikke det andre gjør og jeg vil bytte. Er ikke tjent med et selskap som skal ha penger, men ikke yter kunden når hendelser oppstår.
Hei! Vi besvarer normalt alle skriftlige henvendelser innen 24 timer. Ønsker du å komme i kontakt med oss direkte er du velkommen til å ringe oss på tlf 55548500 eller på chat mandag - fredag kl 08.00-16.00. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Anne/Kundeservice
Tungrodd, gammeldags og ekstremt vanskelige saksbehandlere. Fraråder på det sterkeste å ha noe med dette selskapet å gjøre. Jeg fikk oppgjøret, men det måtte advokater og en lang kamp til.
Ok… kunne vært billigere på mc, snøskuter pga kort sesong for kjøring
Klp doblet forsikringen etter fornyelse. Da sa jeg morna. Du får bra tilbud første året og de dobler prisen neste år.
Fikk ikke tilbud på mopedbil, ikke engang lovpålagt ansvar og medlem i KLP med alle bankforbindelser.
null kundeservice og info, alt må langværende spørres om. Men- nettselskap uten personal (fagpersonal), så er det vel grunn til relativ ok priser. Tilbyr ikke brukbare dyreforsikring, men det er et norsk problem, som "service" uansett.
Har aldri hatt så dårlig dekning. Tenner har jeg alltid forsikret på mine hunder, men det viste seg at KLP ikke dekket til tross for samme pris på forsikringen. I en svært stresset situasjon, glemte jeg å spørre spesifikt om dette. Kundebehandler ringte oss mange ganger for å få oss som kunder og kunne godt ha informert. Det ender med at vi bytter til annet selskap. Det kan neppe være bærekraftig for KLP i disse tider med sosiale media.
Hei! Vi beklager hvis du føler at du ikke har fått den informasjonen du hadde behov for. Du finner fullstendige vilkår over dine forsikringer på klp.no og på Min Side. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Anne/Kundeservice