KLP Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Både hus og biler ble billigere her enn der vi var før!
Hei! Så hyggelig å høre at du sparte litt på å bytte over til oss! Anbefal oss gjerne til dine kolleger også. Ønsker deg en riktig god 1. mai! Hilsen Anne/Kundeservice
Go tone under hele samtalen. Fornøyd med pris. Mvh morten f.
Hei! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med både service og pris hos oss! Vi setter stor pris på din hyggelige tilbakemelding. Ønsker deg en riktig god ettermiddag! Hilsen Anne/Kundeservice
Ringte for å få forsikret bil, fikk et bra tilbud. Og gjennomgang av de andre bildene. Sparet på den samtalen.
Hei! Så bra at du sparte penger på å flytte forsikringene dine til oss! Anbefal gjerne dine kolleger til å kontakte oss for en gjennomgang av sine forsikringer. Ønsker deg en riktig god dag! Hilsen Anne/Kundeservice
Svært bra og hyggelig kundeservice . Informativt og tålmodig.
Hei! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med servicen hos oss. Det setter vi stor pris på å få høre! Ønsker deg en riktig god helg! Hilsen Anne/Kundeservice.
God service og veldig flinke til å ta deg seriøst.
Hei! Så hyggelig at du er fornøyd med servicen hos oss! Det setter vi stor pris på å få høre! Ønsker deg en fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
Jeg skriver denne meldingen for å uttrykke min skuffelse over deres kundeservice som virker mer opptatt av å villede kunder og ikke gi nødvendig informasjon. Jeg har hatt min bilforsikring hos deres selskap i tre år, og nylig tok jeg kontakt med kundeservice for å endre forsikringen min fra full til delvis dekning. Men behandlingen jeg fikk var skuffende. Deres responstid på mine henvendelser var altfor lang, og da jeg ba om å ombestemme meg og ikke endre den forrige avtalen min, ga de meg ikke tilstrekkelig informasjon om at jeg måtte fylle ut et skjema og sende det til dem innen 14 dager for at det skulle gjelde. De sendte mail etter at angreretten hadde gått ut. De har heller ikke besvart mine spørsmål både i telefoner og e-poster eller gitt meg noen forklaring. Jeg vil også gjøre det klart at jeg ikke vil anbefale deres selskap til noen. Jeg vil heller forsikre min bil hos et selskap som hjelper kunder, gir dem informasjon og ikke prøver å villede dem. Jeg vil også oppfordre alle som leser dette til å tenke to ganger før de velger KLP som forsikringsselskap. Jeg håper denne meldingen vil få dere til å ta tak i deres problemer med kundeservicen og at dere vil stoppe praksisen med å villede kunder. Med vennlig hilsen,
Hei! Vi ønsker at du tar kontakt med oss på tlf 55548500 (man-fre 08-16) eller sender oss en e-post til [email protected] slik at vi kan se på avtalen din og hva du ikke har fått svar på. Vi besvarer alle skriftlige henvendelser innen 24 timer på virkedager. Det kan være noe lenger responstid etter påske på grunn av alle helligdagene. Ønsker deg en god påske! Hilsen Anne/Kundeservice
Lokker med lav pris i forhold til konkurrenter ,når du har behov for å bruke forsikring går det lang tid for du svarer å du får avslag på å få ting dekket selv om du henviser til samme vilkår som andre forsikringsselskap ,så velger KLP å gi avslag.fraråder alle til å forsikre seg i KLP
Hei! Vi ønsker at du tar kontakt med oss på tlf 55548500 (man-fre 08-16) eller på e-post [email protected] slik at vi kan se på avtalen din. Ønsker deg en god påske! Hilsen Anne/Kundeservice