KLP Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Behandler kundene dårlig, sier opp forsikringene når dem ikke er enig. Useriøst. Sender folk hjem til deg som er ufine.. styr unna, aldri vært borti mere useriøse folk enn di der. Fikk skade på bil av kantslått når den sto parkert hjemme. Steinsprut rundt hele bilen. Klp mener det ikke kan være av kantslåtten. Treg til å svare på meldinger også, lang saksbehandlingstid.
Dette er en forferdelig forsikring selskap.Vi har hat flere saker hos dem og hvis du melde for mye blir du gjerne undersøkt.Jeg sendte informasjon til feil saks nr og nå påstår de at de har betalt meg dobbel og krever 3 ganger så mye.Har de ikke noe system?Kan de ikke se hvor mye de har betalt meg?Dette er en sak fra 2023.Nå det er 2024.Hvorfor skal åpne en sak fra 2023 i 2024 som jeg har fått betaling for.Dette år hadde vi en defekt fra vannpumpen.De sa de skulle trekke 60 % fra vannpumpen.De trakk 60% fra hele beløpet inkludert kabel og arbeid.IF forsikring ville gå bare trekket fra vannpumpe.Har ikke fått dekket elektriker heller.Hold deg unna!
Fikk tilbud. Kom faktura dagen etter som ikke stemmer med tilbude som ble gitt.
Hei! Hvis du kontakter oss på telefon 55548500 eller chat mandag - fredag kl 08.00 - 16.00, eller sender oss en mail via kontaktskjemaet på Min Side kan vi se på avtalen din. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Anne/Kundeservice
Dyktig faglig, faglig og god informasjon uten å stresse en potetiel kunde, lytte til behov og gir anbefaling tilbake. En meget god rådgiver i (anonym)
Hei! Vi ønsker å gi våre kunder god rådgivning i kontakt med oss. Det er hyggelig å høre at du følte deg godt ivaretatt som kunde. Dersom det er noe vi kan bistå med er du velkommen til å kontakte oss via kontaktskjemaet på Min Side, via telefon 55548500 eller på chat. Ønsker deg en fin dag videre. Mvh Anne/Kundeservice
Oppjustering av priser selv om man ikke har hatt noen skader
Hei, Vi forstår du kan være overrasket over prisøkningen på forsikringene dine, og vi vil gjerne forklare hvorfor. Vi er i en tid med mye usikkerhet, både økonomisk og når det gjelder skadeutvikling. Mer ekstremvær og hyppig styrtregn har blant annet ført til flere skader, noe som øker kostnadene for forsikringsselskapene og dermed også forsikringsprisene. Vi justerer prisene årlig basert på dette: Vi tilpasser prisene våre basert på inflasjon og økte kostnader. Det betyr at vi endrer prisene i tråd med den generelle prisøkningen i samfunnet, som for eksempel høyere priser på materialer, håndverkstjenester, bildeler og verkstedkostnader. Forsikringsprisen skal reflektere den risikoen du representerer, og vi vurderer alltid skadetallene for den aktuelle forsikringen. Selv om du ikke har opplevd skader selv, kan den samlede mengden skader påvirke prisene for alle forsikringstakere. Ta gjerne kontakt med oss for en mer detaljert gjennomgang av forsikringsavtalen din. Sammen kan vi se på mulige justeringer av både hva forsikringen dekker og egenandeler. Ønsker deg en fin dag. Mvh Anne/Kundeservice
Dekker ikke ting som det står det skal gjør. Seine å svare på e-post, sender ikke den infoen eg ber om
Hei! Vi beklager hvis du føler at du ikke har fått den informasjonen du har behov for. Du er velkommen til å ta kontakt med oss så skal vi hjelpe deg. Du kan benytte kontaktskjemaet på Min Side. Vi har en svartid på e-post på 24 timer. Vi er også tilgjengelige på telefon og chat mandag - fredag kl 08.00 - 16.00. Vårt telefonnummer er 55548500. Ønsker deg en fin dag. Mvh Anne/Kundeservice
Ingen ting og utsette på KLP men vil gjerne sjekke tilbud fra andre.
Hei! Hyggelig at du er fornøyd med oss. Dersom du har spørsmål til avtalen din er du velkommen til å ta kontakt med oss via kontaktskjemaet på Min Side, på telefon 55548500 eller chat. Ønsker deg en fin dag. Mvh Anne/Kundeservice