KLP Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Trengte hjelp med bilen min, saken min ble lagt på bordet til en saksbehandler som var langtids sykemeldt. Så når jeg kontakt klp var forskjelle saksbehandlere som tok telefonen og ville høre hele historien, men så var det de kunne ikke si noe, fordi saksbehandleren min var en annen og vedkommende vil kontakte meg. Og slik varte i over 2 mnd. Leiebil fikk jeg etter flere dager med mye masse, selv om jeg hadde betalt for dette i nesten over 9 år. Så ikke hør på reklamer, men hør fra venner / kolleger / familien osv før du bestemmer deg. I 9 år trude jeg at KLP bil Forsikring var den beste. Så kom den dagen at jeg trengte hjelp.
Hei! Jeg får dessverre ikke sett på avtalen din eller årsaken til at du fikk avslag på din skade. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 55548500 hvis du ønsker ytterligere opplysninger om saken. Ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
men dårlige services og ikke noe kundevennlig. kommer med trussel med oppsigelse ved tariffbytte, (vanlig mail, ikke brev), klarer ikke å beregne korekt tariff, kunde må henvise på dette! Klarer ikke med å tilby husdyrforsikringen.minimum 200 tegn- hvorfor dette?
Hei! Vi tilbyr forsikring på hund og katt. Forøvrig ber vi deg ta kontakt med oss på tlf 55548500 slik at vi kan se på avtalen din. Ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
For stor prisjustering årlig. Etter mange års kundeforhold tar selskapet det som en selvfølge at avtalen fornyes.
Hei! En forsikringsavtale fornyes automatisk ved hovedforfall dersom vi ikke har mottatt oppsigelse. Ta kontakt med oss på tlf 55548500 eller på e-post til [email protected] slik at vi kan gå gjennom avtalen din og sjekke at alt er riktig. Ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
En hyggelig blid og veldig hjelpsom mann jeg snakket med da jeg skulle flytte over forsikringer til KLP. God hjelp, god forklaring. Tusen takk for god service.
Hei! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med prosessen med å bytte selskap. Det setter vi stor pris på å få høre! Ta kontakt med oss dersom du har spørsmål til avtalen din. Ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
Veldig hyggelig og god service. God hjelp, god forklaring.
Hei! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med servicen hos oss. Vi setter stor pris på å få så positiv tilbakemelding! Ønsker deg en rikig fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
Vi har alle våre forsikringer i KLP, reise, to hus, to biler, 5 katter og 2 hunder, båt. Vi har vært kunde i mange år, i de tilfeller vi har hatt bruk for bistand og skade, er det kjapt å få levert inn skademelding og oppgjør er på konto etter etpar dager. Vi kommer garantert til å fortsette med KLP, vi har forsøkt flere forsikringsselskap og hadde dårlig erfaring på både reise og skade hjemme. God service og lett å lese forsikringene.
Hei! Det er veldig hyggelig å høre at dere er fornøyd med oss som selskap, og at skadeoppgjør har gått smidig når uhellet først har skjedd. Vi setter stor pris på din fine tilbakemelding! Ønsker deg en fortsatt god sommer! Hilsen Anne/Kundeservice
Bil stjålet. Meldt straks. Ingen oppfølging v melding, har måttet purre mange ganger, fremdeles ikke løst. Ulike saksbehandlere hver gang, i samme sak, og feil informasjon om hva jeg skulle foreta meg. Generelt dårlig service.
Hei! Det var kjedelig å høre at bilen din ble stjålet! Ta kontakt med oss på tlf 55548500 slik at vi kan få satt det til riktig saksbehandler. Alternativt kan du sende melding fra Min Side - Mine Skader. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice