Landkreditt Forsikring opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Urtfaren saksbehandler, og ønsker ikke benytte seg av utenforstående ekspertise. Her er det bukken som passer havresekken. De mener det er OK at har du forsikkret en Rols Roys, er det OK at du får igjen en Skoda, for du kommer fra A til B med den også. Dette edr deres mening. Styr unna
Takk for tilbakemeldingen din, Roald. Vi beklager at du har hatt en negativ opplevelse. Vi tar med oss tilbakemeldingen din i vårt arbeid med forbedringer. Hilsen oss i Landkreditt Forsikring
Meget rask behandling og utbetaling. Tok totalt 3 dager fra jeg sendte inn skademelding til pengene var på min konto
Takk for hyggelig tilbakemelding, Ellen 😊 Vi er veldig glade for at du er fornøyd med skadebehandlingen her hos oss. Hilsen oss i Landkreditt Forsikring
Landkreditt har professjonel og enkel saksbehandling
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Sigbjørn! Vi er veldig glade for at du er så fornøyd her hos oss. Hilsen oss i Landkreditt Forsikring
Alt gikk raskt og effektivt, bilskadesak som ble behandlet på en meget god måte.
Takk for hyggelig tilbakemelding, Rune! Vi er veldig glade for at du er så fornøyd med behandlingen av ditt skadeoppgjør hos oss. 😊 Hilsen oss i Landkreditt Forsikring
Kjappe greie svar , raskt oppgjør ved skade. Kan anbefales.
Takk for god tilbakemelding, Steinar! Vi er veldig glade for at du kan anbefale oss videre og at du er så fornøyd med skadeoppgjøret her hos oss. Det er slik vi ønsker at det skal være 😊 Hilsen oss i Landkreditt Forsikring
Har egen kontaktperson/agent med høykompetanse, god tilgjengelighet og hun er også god på personlig rådgivning! Den ene skadesaken jeg har hatt ble utbetalt dagen etter jeg meldte.
Takk for hyggelig tilbakemelding, Hans! Vi er veldig glade for at du er fornøyd med rådgivning og kompetansenivå hos oss. Dette er noe vi har høy prioritet på. Hilsen oss i Landkreditt Forsikring
Veldig lang saksbehandlingstid, hvor jeg som kunde måtte mase for å få ting til å skje. Når saken endelig var ferdig fikk vi ikke det vi mente vi hadde krav på. Etter denne skadesaken bytter vi forsikringsselskap.
Takk for din tilbakemelding, Espen. Så kjedelig at det tok så lang tid å få svar. Slik ønsker vi ikke at det skal være. Vi tar med oss dine tilbakemeldinger. Hilsen oss i Landkreditt Forsikring