Nemi Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Reiseforsikringen dekket ikke en uforskyldt hendelse som resulterte i at skjermen på min mobiltelefon til 3k ble knust. Ringte de fredag morgen, og ble satt over etter korrekte tastevalg. Hørtes ikke ut som om de var våken, noen av de jeg snakket med. Skulle bli ringt opp igjen, men måtte selv ringe tilbake og få tak i de selv. Selger lovet gull og grønne skoger.... Venter på tilbud fra andre selskap, da denne NEMI er totalt uaktuelt og bli værende hos. Dessverre er det 1 mnd oppsigelse.
De er alltid opptatt. Gikk fra if. Vi lever i 2016. Alle har behov for en rådgiver å snakke med. Går til et annet selskap hvis de snart ikke tar tlf. Betaler heller mer.
Dårlig kommunikasjon seg imellom. Prisene varierer ut ifra hvem man prater med. Sier de skal følge opp men det uteblir.
Hva er hensikten med et forsikringsselskapselskap som sender saken til inkasso mens man er på safari i utlandet. Internett og tlf virker dårlig i urskogen. Kundekontakten viste at jeg var vanskelig å nå. Jeg takker for meg og vil flytte alle forsikringene til et bedre selskap som har kundeforhold som 1-prioritet i stede for penger.
Kundeservice er ikke i dette selskapets vokabular. Ikke er de seriøse heller. Anbefales ikke videre, da betaler jeg heller litt ekstra for kundeservice og seriøsitet til et annet forsikringsselskap.
Reiseforsikringen dekker ikke mobil over 3000,-. HVOR får man telefoner i dag til den prisen??