Nemi Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Tenker å bytte selskap nå, når de ikke klarer å ordne min side. Flere måneder har den vært nede.
Jeg har tidligere vært kunde hos Nemi, og var veldig fornøyd. Jeg byttet da jeg fikk forsikringene mine gjennom jobben. Tre år senere ville jeg tilbake, og det har vært bare rot fra ende til annen. Alt fra feile prisen, til fakturaer som ikke kommer, eller så kommer de flere ganger i måneden. Jeg har måtte ringt og sendt mailer hver eneste gang en ny faktura kommer - opp til flere ganger i måneden. Jeg har mistet all tillit til at de kan klare å hjelpe til på en effektiv og rydding måte, om uhellet skulle være ute enten hva gjelder hus eller bil.
Med en god prat finner man en god løsning alle kan leve med. Gode kundeforhold i alle fall jeg har opplevd.
Fikk ca 35% lavere pris på min Nissan Leaf hos Nemi, enn hos IF. De har også rekrutterings-rabatt som er et stort pluss! Anbefales så langt.
Sendte takstmann 8 dager ette at jeg meldte inn vannintrengelse i kjeller. Brukte 3 måneder på å behandle saken, fikk avslag da det ikke var vann i kjeller når takstmann var på befaring (alså 8 dager etter skaden oppsto) klaget på avgjørelsen men fikk igjen etter 3 måneder samme svaret, klages nå inn til finanstilsynet.
Som kunde forventet jeg og få en rådgiver. Det ble sakt når dem ringte meg. Og nå når jeg er kunde og tar kontakt så får jeg beskjed om at du må ringe kundeservice for og ordne ting. Meget vanskelig å få byttet betalingsdato. Dette bør dem rette opp i. Posetivt er pr år ganske billig årssum.
Dette selskapet har ikke et profesjonelt kundesystem verken for dem selv eller kunden. All kommunikasjon skjer på e-post. Ingen måte å hente dine avtaler. Tvetydig og rotete fremstilling av forsikringene de tilbyr. Krass sarkastisk på person kundebehandling i stedet for å være saklig og direkte. Styr unna!