Nemi Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har yrkesskade forsikring der, morselskap er ansvarlig for utbetaling men er konkurs.
Kjapt oppgjør etter skade på bil. Veldig god kundeservice. Og har ikke ditto i lang tlf. kø de gangene jeg har hatt kontakt med de.
Det beste forsikringsselskapet jeg har hatt noen sinne. Raskt svar fra agent, hurtig oppgjør hvis man skulle være så uheldig og trenge dem. Jeg sparte 10000 kr i forhold til et av de andre store selskapene jeg har vært kunde i mange år. Anbefales på det varmeste. Jeg har tilogmed samme agent og forholde meg til de gangene jeg lurer på noe. Sendte melding i dag til han og informerte at jeg trenger grønt kort (forsikringsbevis), etter 5 minutter fikk jeg sms på telefon "Hei Terje, ikke noe problem. Jeg har bestilt det til deg. Du har det i postkassa om noen dager. Ha en god sommer. K." sånn funker det hos NEMI forsikring. Kan varmt anbefales. Terje.
Bilen min skled på isen under parkering og lagde en liten rift, ca 5.5 cm lang og 1.2 mm bred! Ingen bulk! De vil jeg skal betale kr 12.666,- for den lille riften!!! Den andre bilen må jo ha byttet ut hele fronten! Dette er helt absurd og jeg kommer til å skifte selskap!
Billigere enn mange andre, men har mye dårligere dekning enn de fleste andre. Hadde et uhell med PC slik at den ble ødelagt, men ble ikke dekket av innboforsikringen så den skaden kostet meg nesten 10 000 kroner. Hadde annet selskap tidligere og der dekte innboforsikringen skader på PC, mobiltelefon. etc. Dette gjør at jeg ikke stoler på at selskapets andre forsikringer også gir meg en nødvendig trygghet for at man får erstattet ting hvis/når det skjer noe!!
Har alltid hatt god kommunikasjon med selskapet og de er veldig behjelpelige. God service og ikke minst pris.
I forbindelse med gjennomgang av våre forsikringer, benyttet vi oss av Bytt.no for å undersøke om det kunne være hensiktsmessig for oss å bytte selskap. Vi fikk tilbud fra 3 selskaper. Alle tilbudene var gjort på forskjellig grunnlag. Vi kontaktet derfor selskapene pr e-post hvor vi listet opp hva vi ville at tilbudet skulle inneholde av ulike poliser. På dette tidspunktet falt et selskap av lasset, mens Nemi og det siste selskapet satte opp nytt tilbud. Vi ble kontaktet av kunderådgiver hos Nemi som ville forsikre seg om at vi hadde fått det vi etterspurte, mens tilbudet fra det siste selskapet virket som om forespørselen var lest med et halvt øye. Som kunde så ønsker jeg ikke å bruke mye tid til å følge opp så mange ganger. Vår kunderådgiver heter (Anonymisert) og anbefales.