Nemi Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
I forbindelse med gjennomgang av våre forsikringer, benyttet vi oss av Bytt.no for å undersøke om det kunne være hensiktsmessig for oss å bytte selskap. Vi fikk tilbud fra 3 selskaper. Alle tilbudene var gjort på forskjellig grunnlag. Vi kontaktet derfor selskapene pr e-post hvor vi listet opp hva vi ville at tilbudet skulle inneholde av ulike poliser. På dette tidspunktet falt et selskap av lasset, mens Nemi og det siste selskapet satte opp nytt tilbud. Vi ble kontaktet av kunderådgiver hos Nemi som ville forsikre seg om at vi hadde fått det vi etterspurte, mens tilbudet fra det siste selskapet virket som om forespørselen var lest med et halvt øye. Som kunde så ønsker jeg ikke å bruke mye tid til å følge opp så mange ganger. Vår kunderådgiver heter (Anonymisert) og anbefales.
Hva kan man si. De ønsker forklaring på sykdom som man var ikke kjent før en stund siden. Så når man prøver å si hvilken sykdom det gjelder kommer det avbrytelse at det ikke dekkes av dem. Men prøvde å si at det er oppdaget sykdom før 20 dager siden der er bare som pipa lider en vei. Kronisk dekkes ikke. Er det profesjonelt fra dem. De ønsker å vite mer og mer som man må offentligjøre den hemmelige sykdom journal! For et dri#% selskap. No pasarane!
OK på forsikringsoppgjør ved skade på båt. Nettsiden kan sikkert bli bedre, eksempelvis å kunne legge inn forespørsel på nye forsikringer ved "bilbytte" uten for mye tidsbruk.
Har vært Nemi kunde i over et år nå, og må si meg veldig fornøyd med dette selskapet. Jeg var noe skeptisk til å bytte da man ofte hører at selskapene kommer med lokketilbud det første året for så å skru opp prisen, men via min faste kontaktperson, så har prisene holdt seg på akkurat det samme nivået ved hovedforfall. Veldig fornøyd! Kan varmt anbefale Nemi til andre som har sett seg leie på økninger i pris og som ønsker fast kontaktperson😊
Byttet til Nemi rundt juletider i 2017, og har vært veldig fornøyd med service. Så langt gode produkter, bra service av en fast kontaktperson, og markedsledende priser. Jeg kan varmt anbefale Nemi videre.
En reise til utlandet for familien måtte avlyses pga sykdom på et av familiemedlemmene. Etter en telefon til Nemi fikk vi beskjed om hva vi måtte gjøre, hvilke papirer de hadde behov av. Alt løste seg helt uproblematisk, og vi fikk betalt tilbake våre utgifter. Veldig fornøyd med service og oppfølging på dette.
Utrolig fornøyd med oppfølging. Kundeservice er utrolig bra. Selv om Nemi er et stort selskap føler jeg at jeg får et personlig forhold til kundebehandleren. Tipp topp tommel opp!