Nemi Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bruker minimum en uke å besvare epost. Fryktelig lang behandlingstid ved skadehåndtering. Nettsider som har vært nede i over 3 mnd.
Altså jeg forventer at min side skal fungere, denne har være nede i over lang tid nå og jeg får ikke sjekket forsikringene mine.
Nettsidene er ikke tilgjengelig. De har brukt lang tid på og behandle en enkel skade, der de gir dårlig "betalt" for arbeidsinnsats på vask og rydding. De har ikke noe forståelse for at det har vært en ulempe for meg at skadefirma har oppevart sitt utsyr i flere månder etter at skaden var utbedret. Men de har hatt gode priser på forsikring. Prøver nå noen andre som kanskje har en nettside som fungerer.
Tenker å bytte selskap nå, når de ikke klarer å ordne min side. Flere måneder har den vært nede.
Jeg har tidligere vært kunde hos Nemi, og var veldig fornøyd. Jeg byttet da jeg fikk forsikringene mine gjennom jobben. Tre år senere ville jeg tilbake, og det har vært bare rot fra ende til annen. Alt fra feile prisen, til fakturaer som ikke kommer, eller så kommer de flere ganger i måneden. Jeg har måtte ringt og sendt mailer hver eneste gang en ny faktura kommer - opp til flere ganger i måneden. Jeg har mistet all tillit til at de kan klare å hjelpe til på en effektiv og rydding måte, om uhellet skulle være ute enten hva gjelder hus eller bil.
Med en god prat finner man en god løsning alle kan leve med. Gode kundeforhold i alle fall jeg har opplevd.
Fikk ca 35% lavere pris på min Nissan Leaf hos Nemi, enn hos IF. De har også rekrutterings-rabatt som er et stort pluss! Anbefales så langt.