Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Reparert bilen min ikke som anbefales av bilprodusent dvs dekk på bilen min var cirka 4mm mønster og siden en av dekka var skadet bytte de kun 2 dekk på samme aksel men BMW sier at siden bilen har xdrive dekke kan vare kun 5% forskellen på mønster og nå må jeg kjøpe 2 nye dekk for å følge BMW sin regel for dekk på biler med xdrive. Jeg synes det er dårlig kundebehandling og hvis man kommer i en ulykke da må man ikke stå for extra kostnader. Jeg kunne forstå om det var utslitt dekk men om det ikke skjedd ulykke kunne jeg bruke de dekkene minst et år til.
Byttet bilforsikringer til Storebrand. Surret med å betale regningen, så fikk purring. Betalte ved en feiltakelse da den opprinnelige regningen på 12950 kroner. Fikk nå beskjed fra trafikkforsikringsforeningen om at bilene ikke var forsikret. Fant ut at Storebrand hadde kansellert forsikringen fordi purregebyr på 70 kroner ikke var betalt, uten engang å si ifra før eller etterpå slik at vi fikk mulighet til å rette opp i feilen. Fikk beskjeden lørdag morgen og nå kan vi ikke bruke bilene før mandag siden de ikke er tilgjengelige. SKJERP DERE STOREBRAND!!! Dere kan ikke ta imot nesten 13.000 kroner og så si opp forsikringen uten advarsel fordi det ved en feiltakelse mangler 70 kroner!!!
Dette er et selskap som bryr seg om kundene sine. God hjelp til hva man skal gjøre når ulykken inntreffer, og gode betingelser hvis du er en forsiktig kunde.
Fikk godt tilbud ved inngåelse. Så endret prisene seg når avtalen startet. Så kom prisendring ved årsskiftet med hele 25%????
Har du selv skyld i skaden, så taper du mye mer enn bare bonustap og egenandel. Forvent en elendig verditakst i tillegg. Jeg tapte nesten 40 000 bare i verditaksten på en under tre år gammel bil. Storebrand gikk ut fra hva de billigste bilene på Finn ble solgt for. Det innrømmet de når jeg sa jeg hadde sjekket både på Finn og med forhandlere. Fikk kranglet opp taksten 15%. Så det hjelper hvertfall litt å klage om du ikke er fornøyd. MEN jeg tror ikke dette gjelde bare Storebrand.
Uhyre dårlige websider Bad om å få forsikring klar, de lovet å få ha det klart i god tid. Men det gjorde de ikke, slik at jeg ikke fikk det skiltnummeret jeg ville ha. Og fikk et elendig tilbud da jeg kjøpte ny bil.
Det er billig og bra. men de dekker ikke eldre hus eller gård
Selskapet er vel ok, synes prisen er for høy. Har ingen spesiell erfaring med selskapet. Det lille som har vært har vært greit nok.
Jeg er veldig fornøyd med kundeservicen og skadeoppgjør. Vi har kun hatt en skade og dette gikk smertefritt.
Jeg fraråder dette forsikringsselskapet. Ved skade på motorvogn opplevde vi at skadeoppgjøret varte og rakk. Ingen beskjed, sene beskjeder, lite troverdige tilbakemeldinger, ringer ikke tilbake. De selger til og med kjøretøyet før jeg hadde fått oppgjør. Etter nå snart 4 mnd, har jeg ennå ikke fått oppgjør. Det som var positivt var at de var billig på pris, men en bør ikke få en skade sak.
Min sønn var utsatt for en trafikkulykke, og fikk varig medisinsk men. Etter den medisinske graden hadde blitt fastsatt av en sakkyndig gikk det svært raskt for ham å få utbetalingen fra Storebrand. Jeg var imponert.
Fornøyd med selskapet. Har du pensjonen her, så blir prisene greie.
Har forsikringen for å dekke evt skader ved brann. Ellers helt unyttig selskap.
Dette forsikringsselskapet er alt for dyrt. Jeg føler at jeg betaler alt for mye pr mnd og synes ikke noe om dette. Jeg har aldri brukt forsikringen mtp skade, så jeg føler det er bortkasta.
De har ikke følgt opp saken på en riktig måte. Vi har betalt en faktura på flere tusen kroner. Men det viste seg etter en litten stund at det manglet ca 10% av betalte summen som trengtes å betale. Og storebrand i sine prosedyrer hadde som vi ikke har betalt i det hele tatt. De har sendt oss purring som vi har aldri fått !! og de har stoppet forsikringen.De har bare stoppet forsikringen som ingenting var betalt og uten å ringe oss uten følge opp hva som skjedde.. ja sånn skjer når man bare robotiserer prosessene....
Har alltid fått god hjelp fra rådgiveren min og når jeg hadde et uhell med bilen fikk jeg kjempegod og rask hjelp fra storebrand. Kjempefornøyd!