Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dette er et selskap som bryr seg om kundene sine. God hjelp til hva man skal gjøre når ulykken inntreffer, og gode betingelser hvis du er en forsiktig kunde.
Fikk godt tilbud ved inngåelse. Så endret prisene seg når avtalen startet. Så kom prisendring ved årsskiftet med hele 25%????
Har du selv skyld i skaden, så taper du mye mer enn bare bonustap og egenandel. Forvent en elendig verditakst i tillegg. Jeg tapte nesten 40 000 bare i verditaksten på en under tre år gammel bil. Storebrand gikk ut fra hva de billigste bilene på Finn ble solgt for. Det innrømmet de når jeg sa jeg hadde sjekket både på Finn og med forhandlere. Fikk kranglet opp taksten 15%. Så det hjelper hvertfall litt å klage om du ikke er fornøyd. MEN jeg tror ikke dette gjelde bare Storebrand.
Uhyre dårlige websider Bad om å få forsikring klar, de lovet å få ha det klart i god tid. Men det gjorde de ikke, slik at jeg ikke fikk det skiltnummeret jeg ville ha. Og fikk et elendig tilbud da jeg kjøpte ny bil.
Det er billig og bra. men de dekker ikke eldre hus eller gård
Selskapet er vel ok, synes prisen er for høy. Har ingen spesiell erfaring med selskapet. Det lille som har vært har vært greit nok.
Jeg er veldig fornøyd med kundeservicen og skadeoppgjør. Vi har kun hatt en skade og dette gikk smertefritt.