Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
De har ikke følgt opp saken på en riktig måte. Vi har betalt en faktura på flere tusen kroner. Men det viste seg etter en litten stund at det manglet ca 10% av betalte summen som trengtes å betale. Og storebrand i sine prosedyrer hadde som vi ikke har betalt i det hele tatt. De har sendt oss purring som vi har aldri fått !! og de har stoppet forsikringen.De har bare stoppet forsikringen som ingenting var betalt og uten å ringe oss uten følge opp hva som skjedde.. ja sånn skjer når man bare robotiserer prosessene....
Har alltid fått god hjelp fra rådgiveren min og når jeg hadde et uhell med bilen fikk jeg kjempegod og rask hjelp fra storebrand. Kjempefornøyd!
Jeg fikk en god pris, rask og god hjelp av kundebehandleren. Anbefales!
Med beklageligvis fraråde alle jeg kan fra å bruke dette forsikringsselskapet. Ved innbrudd i bolig opplevde vi at skadeoppgjøret varte og rakk. Ingen beskjed, sene beskjeder, rapporter som ikke korresponderer med våre oppgaver og håpløst skadebegrensningsfirma (som oppførte seg som petimetere i alle henseende av saken). Vi gjorde omtrent hele jobben i beregning, bilder og sjekking av priser. Dette hjalp ikke saken. Vi ender opp med å gjøre all jobb i bakkant også.
For dyr, bør redusere prisene for å holde på kundene sine
Har hatt med storebrand å gjøre ved noen skader og av å til kan dem være vanskelige å ha å gjøre med da dem ikke tar fighten for deg. Jeg måtte selv krangle som f med gjensidige for å rette opp i en feil ved bilskade. (usikker på hvordan dette har gått fortsatt). Det verste var dog at dem sendte oss til inkasso og hevde alle forsikringer uten varsel når trafikkforsikringen ble en del av forsikringsselskapenes faktura. (denne sto på autotrekk med maks beløp som ikke hadde blitt endret) ja det var vår feil men dårlig gjort å ikke sende varsel eller kontakte oss å bare si opp forsikringene. Når vi skulle aktivere dette på nytt så måtte vi dessuten ta til gode med dagens satser og fikk således en mye dyrere forsikringsregning totalt og som dessuten måtte tilbakedateres.
Ok kundehjelp og forsikringsvilkår. Dårlig å øke prisen med kr 1000 til tross for bonusøkning uten åpenbar grunn.