Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har ikke hatt bruk for de så mange ganger de siste årene. Kun en skade på MC som de handlet helt greit.
Alt er bra så lenge du betaler dine fakturaer. Men når det kommer til å faktisk refundere, vil de alltid finne noe å unngå refusjon. Hold deg unna!
Bare bra. Blir dyrt og har ikke så mye erfaring, har ikke nå brukt dem, bare betale dem.
Er fornøyd, men det er alltid viktig å sjekke at man har en god miks mellom god pris og gode betingelser.
Eg bytte til Storebrand i slutten av ein månad og fekk fyrste fakturaen. Næste faktura kom fem vikor før næste forfall. Eg fekk difor gleda meg yver fakturagebyr og eit for meg nytt gebyr, termingebyr. Eg vel bankar og trygdelag som ikkje spekulerer i gebyr.
Når alt hang på greip hos meg, så var Storebrand veldig imøtekommende
Etter at bilen min ble taksert etter krasj (ikke min skyld) på mercedes skadesenteret og forsikringsselskapet til sjåføren som stod skyldig i ulykken godkjent taksen for reparasjon, bestemte jeg å ta kontantoppgjør, men da tok min forsikringselskap (storebrand) initiativet og omvurderte saken og utbetalte 10000 kr mindre selv om det var ikke storebrand som stod ansvarlig i denne saken
Hadde Rema forsikring, tidligere, det ble administrert av Storebrand. Kunne hatt 6000km pr år, og 6000kr i egenandel istedet for kr 8000, neste trinn, har nå 4000kr., ellers bra. Gikk til Storebrand, for mange år siden, var i IF, De var dyre
Har ingen dårlige erfaringer med selskapet. Har heller ikke hatt noen utbetalinger
Veldig dyrt. Vi hadde avtale på 745kr i måned fikk faktura på 965kr.
Har egentlig ikke noe å si, annet enn at jeg hadde kasko på begge bilene og byttet til ansvar på en. Plutselig fant jeg ut at jeg hadde ansvar på begge...
Fikk en meget god pris på bilforsikringen i starten. Nå som bilen er eldre og bonusen høyere etter skadefri kjøring, er premien snart doblet, og ligger godt over selv dyreste konkurrent. Dråpen som fikk meg til å bytte til et annet selskap, var at de heller ikke tilbakebetalte for et betydelig antall kilometer jeg hadde betalt for men ikke kjørt etter at min bilbruk endret seg. Da jeg var i en lignende situasjon med et annet forsikringsselskap for noen år siden, fikk jeg refundert det jeg hadde betalt for mye. Kontakter jeg kundeservice og uttrykker misnøye med den betydelig økte premien, trekker de bare på skuldrene og sier at det er synd. Tafatt kundepleie.
Bra priser og kundeservice. Tok litt langt å konkludere en sak hvor jeg var skyldig part. Ellers ok bedrift.
Utmerket. Aldri hatt skade hverken på bil eller hus.Positiv anbefaling fra andre.
Sak avslått etter 4 mnd saksbehandling. Liten skade. Påkjørsel omsider ikke bestritt fra Storebrand da det er bilder av bil, dyr, jeger fra Viltnemda. Dette var ikke nok til kasko: fordi: a) skaden ikke stor nok.. skulle ha vært høyere opp på panser. b) skade på skjerm var ikke forenelig med forklaring (fart/vekt på dyr, at det traff skjerm nede.. dyr skal visst sprette høyt). Avslag, får ikke forsikring i Storebrand, anklaget for falsk forklaring og trussel om politianmeldelse. Insinuerer at skade måtte være påført bil før ev etter påkjørsel..
Elendig service, nettsiden fungerer ikke. Ringer man, er de vanskelige og få tak i. Skal du si opp forsikringen, vær obs på å sjekke at dette blir gjort, eller så kan du plutselig få en ny regning. Viktig: Det er også 1 mnd oppsigelsestid. Er ikke fornøyd. Det eneste positive var en god pris, men som ble satt opp etterhvert.