Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Behandlingstid på 4 måter for de enkleste forsikringene. Styr unna og velg et mere seriøst selskap.Selskapet har brukt over 4 mnd på å behandle en enkel skadesak. De skylder på kapasitet og mange pågående saker. Værste av alt er måten man blir møtt når man tar kontakt. Gang etter gang får man bare en kald skulder! Aldri mere dette selskapet. Om arbeidsgiver har avtale med Storebrand bytter jeg jobb.
Dette var leit å høre. Jeg håper og tror at du har vært uheldig, husk at du kan klage på behandlingen du får. Kundene er det viktigste vi har, selv om du nok ikke tror det basert på din opplevelse nå.
Når du først har skade og trenger hjelp skal forsikringen ta laaaangt tid å behandle saken og til slutt få veldig lavt dekning. Altfor dårlig takst nesten ingenting tilbake. Like gjerne og ikke ha forsikring
Dette var lei lesning. Vi bruker nesten utelukkende eksterne takstmenn, nettopp for å sikre at vurderingen gjøres objektiv og korrekt. Om du mener at dette ble feil, ta gjerne kontakt med oss for en fornyet vurdering og du kan fritt melde inn saken til Finansklagenemnda.
Det er lenge siden jeg hadde en brann. Oppgjøret var enkelt og greit.
Godt å høre at du var fornøyd og opplevde at du ved en skade fikk oppgjør enkelt og greit. Det er viktig for oss.
Har egentlig noe negativt å si om Storebrand bortsett fra prisen
Godt å høre at du er fornøyd. Dessverre rammes også vi av inflasjonen i samfunnet og har derfor en høyere prisstigning enn vi liker, men vi lover å fortsette med å levere på tilliten du har til oss.
Tok kontakt og kom med tilbud. De hadde en seriøs tilnærming til ulike problemstillinger.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!
Billig og gode kommunikasjon, i forhold til andre forsikring selskaper, derfor jeg velger Storebrand
Tusen takk for strålende tilbakemelding - jeg håper du velger oss også i fortsettelsen!
Konkurranse dyktige priser. Lett å snakke med kunderådgiver . Veldig fornøyd.
Tusen takk for strålende tilbakemelding - jeg håper du velger oss også i fortsettelsen!