Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg har ved to anledninger vært uheldig med en tapt (GoPro kamera) på grunn av en uventet, ytre påvirkning i form av svære bølger fra passerende båt med det resultat at kameraet falt overbord. Mobiltelefonen er ble høyst sannsynlig stjålet, men jeg brukte ordet tapt siden jeg ikke direkte så at den ble stjålet, men det var ingen andre sannsynlige årsaker til at den ble borte. Dett benytter Storebrands saksbehandlere straks til å betvile årsakene og mener at jeg mistet tingene. Så gir de et såkalt skjønnsmessig oppgjør på kr 2500.-, som overhodet ikke dekker utgiftene til nytt innkjøp. Jeg kan på ingen måte anbefale Storebrand, som ser ut til å ha som policy at kundene ikke snakker sant.
Jeg ble oppringt av storebrand, de skulle selge meg forsikring og ga meg tilbud på 25% avslagg på mine forsikringer pga at jeg hadde pansjonsparing hos de. Jeg forklarte at jeg trudde det var feil og ble forsikret om at jeg hadde krav på det. Forklarte dermed at jeg var kunde men gjerne ville ha dette avslaget, han prøvde da å forklare at jeg mest sannsynlig hadde det. Det hadde jeg ikke og fikk det heller ikke. Sitter no med en forsikring som er rundt 25% dyrere enn hva jeg ville ha fått om jeg ikke var kunde fra før av. Snakket med ledere som forklarer meg at jeg må forstå at de gjorde en feil og at DE GIR NYERE KUNDER BEDRE AVTALER. Som bottn skvett (storebrand kunde) føler jeg meg presset til å gi til et annet forsikringsselskap.
Siden forsikring er en nødvendighet så må en jo forsikre sine eiendeler hvis noe skulle uønsket skulle skje. Prisene på forsikring hos Storebrand kunne gjerne ha vært lavere.
De var det billigste forsikringsselskapet på markedet da jeg valgte de. Har ikke hatt noen hendelser som gjør at jeg har hatt behov for deres assistanse.
Seriøs og pålitelig Ryddig ved takst og skade. Diskuterer ikkje pris på forsikringene , det drar ned veldig
Sliter litt med å få svar fra ansvarspersonen jeg har. Sendt flere mailer, men får ikke svar. Forsikringen gikk betraktelig opp etter 1 år, selv om det ble sagt at det skulle holdes stabilt.
Jeg ble overtalt av en selger til å kjøpe forsikringer i Storebrand. Har nå hatt behov for å bruke innboforsikringen min. Det tar veldig lang tid og få svar på forsikringsoppgjøret, og det er dårlig oppfølging. Har ventet 1 uke på svar på svar fra saksbehandler. Noe så enkelt som en takst har jeg nå ventet 6 uker på uten at den har kommet. Det tar for lang tid. Kundeservice på chat er også helt elendig.