Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Hyggelig kundeservice ved skade sammen med polygon . Ønsker å se på årspremium med dem først. Men de har ikke utleieforsikring inkludert.
Takk for hyggelig omtale og ta gjerne kontakt med vårt Kundesenter for å se om vi kan oppfylle det forsikringsbehovet du skisserer.
Ingen problemer så langt. Minus : Erstatter ikke dusjkabinett etter eksplodert vegg, på innboforsikringen.
Takk for hyggelig tilbakemelding. Uten at jeg kjenner saken din, er dusjkabinett normalt ansett som en del av boligen og skal da vurderes under husforsikringen og ikke innboforsikringen, som er ment å omfatte mer det løse inventaret.
You pay monthly and you cannot use your insurance!!! Unbelievable You have to call milion times this insurance and no-one help you !!!
Sorry to hear about this, remember you can always contact us at "Mine skadesaker" when you log in at storebrand.no. Here you also will find the telephonenumber to your claimshandler.
Kondemnerte bilen min 2.mai. 12.juni er fortsatt ikke oppgjør som er akseptert av meg kommet inn på konto. Fremgang i saken, fra dag en, har kun vært når jeg kontakter selskapet. 10 av 10 ganger får jeg ikke kontakt med saksbehandler når jeg ringer oppgitt nummer, men blir henvist til kundesenter. Ringer alltid når de åpner kl.1000. Har ikke noen spesiell skadestatistikk, og har aldri hatt problem i andre selskaper ved skade. Mann 57 år.
Totalt har jeg hatt 2 tilfeller med forsikringsoppgjør med selskapet og jeg har en meget god erfaring med dette selskap. Det er hurtig svar på oppgaver og orientering om hvordan dette skulle takles.
på svært få år har denne husforsikringen dobblet seg. Dette er uakseptabelt.
Svært dårlig nettløsning, dårlig oversikt, tar lang tid å komme i kontakt med kundeservice. Feilmeldinger i nettløsninger som varer i måneder, umulig å endre eksisterende forsikringer. Meldt fra om dette, men storebrand forstår ikke at det skal være noe problem. De bør se til gjensidiges nettløsning, eventuelt utarbeide en app.