Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Totalt har jeg hatt 2 tilfeller med forsikringsoppgjør med selskapet og jeg har en meget god erfaring med dette selskap. Det er hurtig svar på oppgaver og orientering om hvordan dette skulle takles.
på svært få år har denne husforsikringen dobblet seg. Dette er uakseptabelt.
Svært dårlig nettløsning, dårlig oversikt, tar lang tid å komme i kontakt med kundeservice. Feilmeldinger i nettløsninger som varer i måneder, umulig å endre eksisterende forsikringer. Meldt fra om dette, men storebrand forstår ikke at det skal være noe problem. De bør se til gjensidiges nettløsning, eventuelt utarbeide en app.
Dårlig dekning ved skade både på bil og reiseforsikring. Surrer med papirer på huset ovenfor banken ved fornyelse så banken får feilaktig beskjed om at forsikringen er oppsagt. Generelt middelmådig kundeservice og til tider veldig vanskelig å få tak i. Veldig lite personlig i sin kommunikasjon, man forstår veldig godt at man bare er et nummer i systemet.
gode og informative kundebehandlere med nogenlunde konkuransedyktige priser
Forstår at det er sånn, men det skulle være unødvendig med årlig gjennomgang av forsikringer dersom en har oversikt. Det er ingenting som heter langt kundeforhold lengre.
Raskt med tilbakemeldinger og svar. Jeg er i en forsikringssak nå .Derfor er dette ekstra viktig for meg.
Takk for hyggelig omtale. Husk at du alltid kan kontakte kundebehandleren din direkte om det er noe du lurer på. Kontaktinformasjon finner du ved å logge på vår nettside og gå inn på "Mine skadesaker"