Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Følger opp, bra selskap men nådde ikke opp denne gang på pris og dekning. Hadde også foretrukket personlig rådgiver/kundekontakt
Ingen dekning på fuktskade innvendig som andre selskap dekker. Følgeskader er vanlig å dekke i mange selskap
Vært kunde hos Storebrand forsikring i en årrekke. Opplevde svært dårlig kundebehandling da jeg skulle tegne en ny bilforsikring. Kundebehandler var frekk og nedlatende da undertegnede ga utrykk for at prisen på forsikringen var høy. Etter kort tid ønsket undertegnede å avslutte samtale grunnet kundebehandlers frekke og nedlatende væremåte, kundebehandler avsluttet da samtale ved å bare legge på/kutte samtale.
Ikke godkjent skade, noe jeg er helt uenig i. Har byttet i dag
Får ikke uforpliktende forsikringspris på klokke uten å betale for verditakst
Skadet hånden på jobb i sent 2015. Nerveskade med varige men. Storebrand er arbeidsgivers forsiktig selskap. Storebrand har selv dratt ut tiden og ikke overholdt egene uttalelser om at saken skal behandles snart. Etter masse år sendte advokaten min en avtale om forsikringsoppgjør som igjen Storebrand lovet snarlig behandling, tok ytterligere 6 måneder pluss med gjenntatte purringer ifra advokaten. Joda Storebrand godtok størrelsen på skade utbetalingen, men dekker ikke hele advokat regningen selv om di er pliktig. Nå har denne saken tatt over 5 år med gjenntatte purringer ifra min advokat, mange legespesialist uttalelser er gjennomgått. Mange rådgivende lege uttalelser er gjennomgått, å iløpet av 5 år med Storebrands egen somling, er det klart det koster i advokat utgifter. Har forøvrig ikke motatt endelig oppgjør som skulle komme for 2 uker siden. Advokaten kommer ikke i kontakt med saksbehandler på Storebrand. Blir tingretten i første ledd, så får di gi pekefingeren til Storebrand.
Byttet til Storebrand for noen måneder siden, og angrer. Da jeg for første gang i mitt liv fikk et tyveri fra bilen min, trodde jeg at jeg ville møte et hjelpende og serviceinnstilt menneske på telefon - som forsto at de fleste som har opplevd tyveri /hærverk trenger en imøtekommende og forståelsesfull hjelper. Der ble jeg skuffet: en kvinne som kjølig fortalte meg at jeg måtte melde skade på nettet, var alt. Dessverre gikk det ikke, og etter flere forsøk ringte jeg opp igjen dagen etter En mann, som var like kjølig og uinteressert, ba meg ringe verkstedet for å be de sende over info. Da jg spurte etter kontaktinfo, svarte han at "det vet de". Verkstedet visste imidlertid ikke dette, og jeg fikk plutselig rollen som mellommann, med å ringe frem og tilbake. At kunde hjelperen hos Storebrand virket helt uinteressert i å hjelpe meg slik at dette ble så smidig som mulig, fant jeg irriterende merkelig. Og at han ikke oppga navnet sitt da jeg ba om navn, var også helt uventet. Jeg opplevde rett og slett dårlig hjelp og service, og forventet mer når man trenger hjelp. Har tidligere hatt annet forsikringsselskap, og vil bytte tilbake, selv om de var noen kroner dyrere.