Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
har ventet to måneder på saken fikk avslag på reiseforsikringen styr unna. Jeg har vært på ferie i Tyrkia etter flyplassen jeg tok taxi taxi stoppet midt i veien og han sa motoren er ødelagt kan du hjelpe meg å dytte bilen ved siden av veien når jeg gikk ut i bilen for å hjelpe han han kjørt bilen og han har ikke stoppet. Han stjelte PC-en min kofferten min og jakke. Storebrann mener det er ikke tyvri . de mente det er underlag🤦🏻 på avslag står det jeg har gitt min gjenstående til taxi sjåføren. jeg er ikke verdens snilleste mann gi tingene mine en ukjent menneske.
Jeg ønsker å uttrykke min bekymring og misnøye med forsikringstjenestene jeg har mottatt.
Snart 10 år bra men gode kunder er kun de som gir maks profitt 🙈 Nektes bilforsikring 0 skader i 40 år. Greit at disse også fikk pensjonsoppdrag for bedriften jeg jobber i men det håper jeg taes til etteretning
Fikk en kontaktperson som var god til å svare på telefonen , og fikk bruk for bilforsikring, ellers klarte jeg meg uten bruk av reise og innboforsikring
Var veldig bra ved flytting min bilforsikring til storebrand, men etter at jeg ble kunde hos det, vil de ikke svare på min flere henvendelse på telefon og mail! Etter at jeg masset og fikk snakke med noen der fikk ikke det informasjonen jeg trengte og forsatt venter på den. Et stort selskap som ikke viser noe respekt til kunder, anbefaler jeg ikke til noen. Jeg har lang erfaring med forskjellige fors. selskaper,i men har ikke sett slike dårlig service.
Det høres ikke bra ut, ring oss på 91508880 og be om å få snakke med Kundesenteret eller send oss en melding.
Meget dårlig kommunikasjon, spesielt ovenfor seniorer som ikke er datafrikere..
Selv om mye er digitalt innrettet i dag, skal det selvsagt alltid være mulig å få snakket med en personlig rådgiver - både når det gjelder salg eller oppgjør. Ring oss på 91508880 og be om hjelp.
Veldig fornøyd med pris og service når jeg har hatt bruk for dem
Tusen takk, det var godt å høre!