Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Vi fikk skade , som det virker til skal være innenfor dekningen av Storebrand. Aldri har vi opplevd mer arroganse. Hovedstaden i Norge heter ifølge Storebrand ikke Oslo. Dette er på linje med hvordan de vrir seg unna saken. Vi ble sendt fra behandler til behandler... hvor nr 1 sa ja til erstatning. Men omgjort til nei. Det er også viktig for Storebrand å dekke hverandre virker det som. Innrømme feil tror jeg er deres mantra. Nei at vi skulle få oppleve en slik total virkelighets tolkning er utrolig. Her lyser varsel lampene rødt!!! Styr unna.
Styr unna Storebrand. Bra på pris, men forferdelig kundebehandling når uhellet er ute.
Følger opp, bra selskap men nådde ikke opp denne gang på pris og dekning. Hadde også foretrukket personlig rådgiver/kundekontakt
Ingen dekning på fuktskade innvendig som andre selskap dekker. Følgeskader er vanlig å dekke i mange selskap
Vært kunde hos Storebrand forsikring i en årrekke. Opplevde svært dårlig kundebehandling da jeg skulle tegne en ny bilforsikring. Kundebehandler var frekk og nedlatende da undertegnede ga utrykk for at prisen på forsikringen var høy. Etter kort tid ønsket undertegnede å avslutte samtale grunnet kundebehandlers frekke og nedlatende væremåte, kundebehandler avsluttet da samtale ved å bare legge på/kutte samtale.
Ikke godkjent skade, noe jeg er helt uenig i. Har byttet i dag
Får ikke uforpliktende forsikringspris på klokke uten å betale for verditakst