Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Vanskelige, dyre, ikke kunde endelige, elendige rett og slett, jeg skal aldri tilbake til Storebrand det skjer ikke nei da er det bedre å Ikke ha forsikring
har ikkre utbetalt bilskade etter innkjøring av en sykkel på bil min fra fjor(2020) i august
Jeg synes de er litt dyre, kunnet godt ha senket prisen på bilforsikringer
Hadde en parkering skade og det gikk veldig bra med alt med Storebrand. Ingen krøller.
De burde gi meg samme pris når de overtok etter Nemi. Og de burde sende meg et forsikringstilbud i god tid. Og gjerne ringe meg.
There was 2 minor cases on our car. Storebrand asked us to register on website. We reported it, but found out too costly to use insurance. We decided not to use it. Storebrand reduced our bounce with 20% on the 2 cases anyway. I wrote 5-6 messages to communicate and explained I have not used insurance, therefore should not get bounce reduction. They insisted the reported cases are reason to reduce the bounce. I called other companies, none do so as Storebrand! In the end, they claimed "har stått som bonsubelastende da vi har fått inntrykk av at du ønsket å bruke forsikringen i disse sakene". Storebrand reduces bounces based on their own impression, not on fact. How ridiculous and hopeless! No stay with Storebrand any more.
Fornøyd med Nemi forsikring , men ble oppkjøpt av storbrann forsikring ,