Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Sparte 18000 ved å flytte alle forsikringer til disse
Utrolig dårlig kundeservice, faktiskt aldri opplevd maken. Byttet etter første tlf samtale me Storebrand
Ingen hjelp å få, kundeservice sender meg bare videre til andre avdelinger
God oppfølging og god brhandling av skadesaker. Det som trekker ned er at det blei lagt på ca 14000kr i den nye årlige avtalen min…
Ikke sett maken plutselig øke min forsikringer med 30% i året har vært over 15 år kunde hos dem det er det takket og behandler kundene. På denne måten.
Som kunde takker de deg nå med å plutselig øke mine forsikringer med over 31% i året, som trofast og lang kunde med 7forsikringer er da dette takken
Utrolig useriøs bedrift! Jeg ble frastjålet to smykker på reise i utlandet, ringen ble gitt i gave til min mor på hennes 50 årsdag av min avdøde bestemor for ca 15 år siden. Først bruker de ca 2 mnd på å trenere saken og ikke besvare, deretter ber de om tolldokumenter. Når jeg forklarer at det blir litt vanskelig å få tak i grunnet overnevnt grunn avviser de hele kravet med begrunnelse i at jeg nok har mistet dem selv! Vi måtte bli igjen 1 ekstra da i Spania for å anmelde tyveriet, så hadde itillegg kostnader til en ektra overnatting og flybilletter for meg og min datter, så påstår de at jeg selv har mistet det. Jeg har 6 forsikringer hos dem, pluss at vi har gjennom firmaet. Jeg kommer nå til å bytte alle disse, makan til useriøs behandling skal man lete lenge etter. Når man betaler flere tusen kr i mnd i forsikring også behandler de kundene så dårlig er det utrolig at firmaet overlever. Skikkelig god gammaldags scam!!